Annons:
Etikettdjurkommunikation
Läst 1984 ggr
LoveGiza
2015-01-09 00:25

Djurkomunikation

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Mitt förra inlägg fick jag tyvärr inga svar på så jag gör ett nytt försök :) jag är intresserad av detta och skulle gärna vilja lära mig själv men efter som jag inte kan så ber jag er om hjälp :) jag lägger upp bild på en av våra hundar så får den som vill testa och gärna dela med sig av sina upplevelser :) ska nämna att denna vovven inte finns bland oss längre :/ blir det svårt att göra då så får jag ta en annan av våra :)

Annons:
[GunillaF]
2015-01-09 02:37
#1

Du skriver att du vill ha vår hjälp. Vad är det du vill ha hjälp med? Det kan väl inte vara så att du vill ha healing till- och avläsning av en avliden hund? Varför isf?

LoveGiza
2015-01-09 15:21
#2

Vill se om ni ville prova djurkomunikation. Om du förstår vad jag menar :)

[GunillaF]
2015-01-09 16:22
#3

Jaha, ok. Då behöver inte jag för jag håller med djurkomunikation ändå när jahg har healing på djur. 

LoveGiza
2015-01-09 17:11
#4

Jaha håller du på med healing? :) tack ändå isf :)

[GunillaF]
2015-01-09 17:23
#5

Jaa. Bl.a. 🙂

Pst…du är på en healingsajt nu 😉

LoveGiza
2015-01-09 18:02
#6

Haha jo jag vet men djurkomunikation fanns med som "ämne" har även sett några andra trådar med ämnet så därför jag frågar här :)

Annons:
[GunillaF]
2015-01-09 18:43
#7

🙂

LoveGiza
2015-01-16 17:40
#8

Någon som vill testa? :)

Skogshumblan
2015-01-17 06:15
#9

Hej och välkommen hit! Jag säger som Gunilla, vad vill du att vi ska hjälpa dig med? Vill du att någon ska läsa av din goding och se vad som kommer om godingen då den levde och sedan säga om vi sett rätt eller fel?

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

LoveGiza
2015-01-21 16:53
#10

tackar :) ja precis. och om ni får fram något annat som inte jag vet. för det jag redan vet, vet jag ju haha men hade varit kul om någon ville testa :)

[GunillaF]
2015-01-21 17:46
#11

#10 Jag vill inte på något sätt vara jobbig med dig, men du skriver att "det du vet, det vet du redan". Men det du inte vet vill du att vi ska försöka få fram om jag förstått dig rätt?!

Det funkar inte riktigt så som du tänkt… Eller rättare sagt så kan det ju bli så fel, för vad vi än påstår (som du inte redan vet) det vet du ju inte om det finns någon som helst sanningshalt i. Hur ska du kunna veta om det är rätt och riktigt det den som "läser av", påstår?! Du har ju absolut ingen möjlighet att kolla om det är riktigt det som påstås.  Den enda riktiga avläsningen är den som du har facit till och som du skrev; Det du vet, det vet du ju redan. 😉

LoveGiza
2015-01-21 20:44
#12

Ah men nu förstår jag inte riktigt vad du menar här, i andra trådar (Kolla själv) verkar det vara lättare att förstår vad dom menar och jag menar exakt samma sak som dom. Om någon bara ville testa djurkomunikation med min hund? men på nått sett verkar det vara svårt att förstå vad jag menar så vi kan ju strunta i det….

LoveGiza
2015-01-21 21:24
#13

Det var dessutom inte meningen att jag skulle tro på allt stenhårt utan skulle mer vara en liten rolig grej och testa med saker jag vet och inte vet…😉

Annons:
Evelina!
2015-01-22 12:39
#14

#13 Fast det där låter ju lite respektlöst mot mediet, att du skulle "testa" honom eller henne. Ungefär som att det är en bedömning. Jag skulle inte ställa upp med att läsa av något eller någon om det bara var för att jag skulle "testas", för mig är avläsningar osv djupare än så.

/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning

[GunillaF]
2015-01-22 12:56
#15

#14 Tack. Samma tanke här.  och om det är någon som läser av bara för att träna så kan den personen inte få rättvis feedback eftersom det inte är säkert att ägare av hunden vet allt om den och inget kan kollas eftersom hunden inte lever längre.

LoveGiza
2015-01-25 23:22
#16

Nu förstår jag inte riktigt vad ni menar här, jag vet inte vad jag ställde frågan fel? men jag ber er att läsa andra trådar så ser ni att detta inte bara är jag som frågar och jag ber er att inte skriva mer om ni inte vill hjälpa mig

LoveGiza
2015-01-25 23:27
#17

Verkade som jag på nått sett inte förklarade rätt, så undrar om man kan ta bort detta så slipper fler missförstår mig

[GunillaF]
2015-01-25 23:36
#18

# 16 din hund lever inte längre. Du vill att vi ska ta reda på något om din hund som du inte redan vet. Det är det du ber oss göra, eller hur? Låt säga att någon får kontakt med din hund, eller kanska bara säger sig ha kontakt med hunden. Hur ska du vara säker på att det den personen säger är sant? Du kan ju omöjligt kolla upp det hos veterinär eller så. Att läsa av/tala med ett djur som lever och som ger info om hur det mår det kan ägaren kolla upp hos veterinären om h_n vill, men det kan inte ägaren till ett djur som är avlidet.

LoveGiza
2015-01-25 23:45
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#19

Då laddar jag upp en bild på min nuvarande hund, Jag omformulerar frågan. Hon har patella i sina knän. vill någon försöka läsa av henne och "fråga" om hon lider/har ont av det?

Upp till toppen
Annons: