Annons:
Etiketterstenarkristaller
Läst 1082 ggr
Zåmbii3
1/5/15, 2:26 PM

Ta hand om stenar/kristaller

Hej, jag har inte skrivit något inlägg här tidigare så hejhej! ^^ Jag har nyligen skaffat mig/fått några kristaller/stenar, och tänkte bara höra med er hur ni tar hand om era stenar/kristaller? :) Jag har nyligen lagt allihopa i fönstret och tänkte låta dem ligga där från nymåne till fullmåne och sen programmera dem efter det, Men måste man programmera dem när det handlar om Ametrin, Citrin, Grön fluorite, Amazonit, Hematit och Blå bandagat? För dem har ju redan sina egenskaper? Sen undrar jag också om hur/när ni använder dem? Är rätt ny inom stenar och Kristaller, men är väldigt intresserad utav det, så ni som håller på med det får gärna höra av sig ^^

// Teddytussens kaninuppfödningHjärta
http://teddytussen.weebly.com/
~Kaniner är inte en hobby, det är en livsstil~

Annons:
Sameli
1/8/15, 12:07 PM
#1

Hej hej Zåmbii3🙂

Bra gjort! Jag har nämligen glömt att lägga ut mina Kristaller nu till senaste fullmånen. Det renar dem och förstärker deras egenskaper.

Kanske häxorifokus har möjlighet att svara på dina frågor 👍?

Det finns kurslitteratur i ämnet att beställa på olika hemsidor bla. vattumannen.se och adlibris.se .Om du inte gör som jag och går till ett bokantikvariat och fyndar  intressanta böcker för några tio:r !

"Man måste ge lite mer än man tar"

Upp till toppen
Annons: