Annons:
Etikettalternativbehandling
Läst 5948 ggr
allhealing
12/2/14, 11:30 PM

ABC - metoden GRATIS MEDLEMSERBJUDANDE!!!

Nu kan du som är medlem i "Healing i Fokus" prova på ABC - Metoden (Alignment By Choice) utan kostnad. Är du inte redan medlem räcker det med att teckna ett gratis medlemskap. För att ta del av erbjudandet behöver du ha fyllt 18 år och vara myndig.

Detta är en repetition av det erbjudande jag gav för drygt två år sedan. Då det var så populärt och flera personer sedan dess efterfrågat en repris ges den nu här. Metoden är nu förfinad  och kraftfullare i den hjälp som ges.

Först en förklaring på hur det jag erbjuder fungerar.

För mig handlar det om att hjälpa människor leva ett mer balanserat liv. Sedan 2004 har jag haft kunskapen att hjälpa personer som bär på obalanser att komma tillrätta med dom så lång de själv är villiga att ta ansvaret för den balanseringen.

Så många människor bär livet igenom på mängder av rädslor dom ofta ens inte är medvetna om. Rädsla skapar obalans i det fria flödet. De är ett hinder som gör att vi behöver hitta omvägar. Vilket i sin tur gör att vi förbruka mer energi än nödvändigt.

Metoden jag utvecklar ser dessa rädslor och lyfter upp dom till ytan. Orsaken till att de tryckts ner i vårt medvetande beror på att vi inte mår bra av dom och därför gärna glömmer och gömmer. Att gömma är inte att göra sig fri från en rädsla. Att gömma är att konservera rädslan i vårt inre så att vi hela tiden kan nära oss på den så fort minnet anropas i vårt dagliga liv.

När vi har skaffat oss ett gäng rädslor är det därför enkelt att förstå att de kommer att förbruka en hel den onödig energi. Rädslor som skapar obehagliga minnen i vår känslokropp och som många uppfattar som en olustig känsla i maggropen. Det är därför ett hälsotecken att kunna känna igen denna olustiga känsla i magen. Det ger oss en signal att det finns saker vi behöver arbeta med. Nu erbjuder jag dig just den möjligheten.

Om du har rädslor du går och när på i ditt inre och som skapar känslor och händelser i ditt liv och som håller dig tillbaka från saker du egentligen vill göra men idag inte vågar eller vet hur du ska göra för att nå dit. Då kan det här erbjudandet vara ett tillfälle som hjälper dig att lätta lite på det inre trycket och släppa fram möjligheten att det faktiskt skulle kunna vara möjligt att uppnå det du själv önskar men ännu inte riktigt våga tro på fullt ut.

Jag ser helt enkelt orsaken till varför det låser sig för dig. Därmed kan jag även visa dig hur du släpper taget och frigöra dig från den eller de rädslor som skapar detta vakuum av stillastående energier inom dig.

Du behöver inte förstå hur metoden fungerar, den fungerar ändå. Det enda du behöver bestämma dig för är om du vill ha den här hjälpen eller inte.

Bestäm sedan i ditt inre vad det är du önskar hjälp med. Om du vill dela med dig av det skriver du en rad här nedanför. Du kan även be om hjälp med det du behöver hjälp med men som du ännu inte klarar av att beskriva med ord.

Jag kommer att aktivera den här hjälpen en gång per dag kl 23.59.59 med sista aktivering en sekund innan 2015 inträder.

Du kan därför om du så önskar skriva ett inlägg varje dag och göra en ny önskan varje dag. Om du har önskat någonting en gång behöver du inte repetera det varje dag, en gång räcker. Sedan sköter processen resten tills det är klart så långt du är beredd att ta emot den hjälpen.

Metoden är enkel och det fungerar så att jag nu bestämmer i mitt medvetande att det här aktiveras dagligen tills det är klart den sista december. Jag kommer därför inte lägga mer tid på det här än så eftersom beställningen är gjord. Jag har lagt i det närmaste 11 år av daglig vidareutbildning, säkert 5-10 timmar om dagen, så det är inte så att jag inte gör någonting. Jag använder  mig av inlärd kunskap och metoden fungerar utan att jag behöver befinna mig i ett ständigt tidsbundet tänk på hur det borde fungera. Dvs att jag dagligen skulle sätta mig ner 23.59.59 och meditera och gå igenom alla som önskar deltaga och därefter linjärt i mitt medvetande ge varje enskild individ den hjälp som efterfrågas. Metoden jag utvecklat är betydligt mer avancerad än så. Det är därför den fungerar så bra som den gör.

Lycka till nu med det du önskar uppnå, med de förändringar du nu kommer att genomgå. 

---

Förstå att jag inte healar någon i denna tråd. Healing betyder balans. Det är du själv som väljer om du önskar förändra dig till ett mer balanserat tillstånd eller inte.

---

VIKTIGT!!!

Förstå att det som erbjuds endast är ett litet smakprov på vad ABC-metoden i sin helhet har att erbjuda. Dock är det som ges väldigt kraftfullt och ska därför tas emot med förståelsen att det kan påbörja väldigt kraftfulla processer i ditt liv. Processer som omedelbart eller efter ett litet tag kan visa sig i ditt såväl inre som yttre liv. Detta betyder att det liv du levt fram till idag kan ta en ny riktning när sedan tidigare dold information kommer upp till ytan och synliggörs.

Detta betyder att det man sedan längre trodde var gömt och bortglömt kan synliggöras. När detta sker kan du nu i vuxen ålder ta ett beslutet om du ska fortsätta följa det gamla mönstret eller släppa det. Kanske var det någonting du lärt dig när du växte upp som var sant för någon av dina föräldrar. I vuxen ålder inser du att deras sanning inte längre matchar den du nu önskar vara. Om så är fallet, då släpper du minnet. Du behöver inte förstå hela scenariot för att släppa. Detta sker automatiskt bara du bestämt dig att du vill utvecklas som människa och bli den du vill vara. Istället för att fortsätta leva en livsstil du lånat in från så många personer i din omgivning och gjort till din sanning. Det är dags nu att släppa gamla koncept som inte längre stödjer den bild av verkligheten du framöver önskar leva. Behåll det du gillar i din personlighet och släpp resten. Alla som lärde dig deras koncept gjorde det så kärleksfullt de visste. Dom förstod inte att du skulle formas så starkt efter det de förmedlade till dig.

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

förändring är alltid en möjlighet

Annons:
vresrosen92
12/3/14, 9:13 AM
#1

Åh, tack Kent! Vad underbart :D Jag var med förra gången och det var supernyttigt, så tvekar inte en sekund att vara med igen. Vet att jag har en del känslomässiga låsningar och tar tacksam emot din hjälp <3

Don´t worry, Be happy!

[Chakra]
12/3/14, 9:34 AM
#2

Tack, tar gärna emot det du erbjuder!🌺

Amandla
12/3/14, 1:07 PM
#3

Jag är tacksam för hjälp ❤️


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
solvinge
12/3/14, 4:45 PM
#4

Ja tack jag vill ha din hjälp🌺

[NeferNefer]
12/3/14, 9:41 PM
#5

Jag tar också tacksamt emot hjälp ❤️

Isa56
12/3/14, 10:19 PM
#6

Även jag tar tacksamt emot din hjälp. ❤️

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Annons:
[rumelle]
12/4/14, 5:37 AM
#7

Åh, vilket underbart erbjudande! Jag tar väldigt tacksamt emot hjälp. ❤️

Indiania
12/4/14, 9:02 AM
#8

Jag tar tacksamt emot din hjälp. ❤️

" Var nära naturen - var när dig själv "

[NeferNefer]
12/4/14, 12:53 PM
#9

Jag tackar för gårdagens hjälp och tar tacksamt emot mer i kväll.

Amandla
12/4/14, 3:16 PM
#10

Tack Kent för hjälpen igår, jag tar tacksamt emot ytterligare hjälp ikväll.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Theleonora
12/4/14, 8:30 PM
#11

Tack Kent, jag tar tacksamt emot ikväll och ända tills erbjudandet gäller!


mufasa
12/4/14, 9:00 PM
#12

Tack,jag tar tacksamt emot ikväll och alla kvällar tills erbjudandet gäller!!!🌺

Pysslan
12/4/14, 11:14 PM
#13

Tack! Jag tar tacksamt emot den hjälp du erbjuder  🤗

Det är våra fel och brister som bevisar att vi är mänskliga  🌺

Annons:
Amandla
12/5/14, 12:33 PM
#14

Tack Kent för hjälpen igår, jag tar tacksamt emot ytterligare hjälp ikväll.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
[NeferNefer]
12/5/14, 12:50 PM
#15

Tack för hjälpen igår. Jag har noterat att båda nätterna har jag blivit helt klarvaken vid 12-tiden, vilket förvånade mig lite. Jag hade tänkt sova 😂

Jag tar i alla fall tacksamt emot hjälp i kväll igen 🌺

Sess1
12/5/14, 2:37 PM
#16

Hej

Jag tar tacksamt emot erbjudandet alla kvällar det gäller 🙂

Ila
12/5/14, 8:55 PM
#17

Jag tar tacksamt emot din hjälp. Tack :-)

solvinge
12/6/14, 7:46 PM
#18

Tack för hjälpen jag vill gärna ha din hjälp så länge erbjudandet varar🌺

[NeferNefer]
12/7/14, 5:49 PM
#19

Jag tar tacksamt emot mer hjälp i kväll 🌺

Amandla
12/7/14, 7:13 PM
#20

Jag är också tacksam för hjälp ikväll ❤️


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Annons:
Magi-cat
12/7/14, 8:16 PM
#21

Ja, tack.


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

solvinge
12/8/14, 11:00 AM
#22

Idag så skulle jag vara tacksam för att få hjälp att få bort blockeringen i bröstryggen🙂

Magi-cat
12/8/14, 2:32 PM
#23

Skriver upp mig för alla kvällar den här veckan, tack.🌺


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Amandla
12/8/14, 4:16 PM
#24

Jag är tacksam för fortsatt hjälp ❤️


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
[NeferNefer]
12/8/14, 4:43 PM
#25

Jag är tacksam för hjälp i kväll ❤️

Fjäril
12/8/14, 5:31 PM
#26

Jag tar tacksamt emot hjälp med just det jag behöver 🌺

Sajtvärd på Övernaturligt

[Stjernlila]
12/9/14, 5:17 PM
#27

Tar gärna emot hjälp! Tack 🌺

Annons:
Fjäril
12/9/14, 6:39 PM
#28

Jag fortsätter gärna att ta emot ikväll, tack 🌺

Sajtvärd på Övernaturligt

Amandla
12/9/14, 9:06 PM
#29

Jag är tacksam för hjälp även ikväll 🌺


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Fjäril
12/10/14, 6:16 PM
#30

Jag tar gärna emot hjälp ikväll också ☀️

Sajtvärd på Övernaturligt

Ila
12/10/14, 9:24 PM
#31

Tack Kent. Jag tar tacksamt emot din hjälp, så länge erbjudandet räcker. :-)

Amandla
12/10/14, 10:19 PM
#32

Jag är tacksam för fortsatt hjälp ❤️


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
solvinge
12/11/14, 10:43 AM
#33

Tack för hjälpen, ikväll vill jag gärna ha hjälp med det som är viktigast just nu.🌺

Mallanborg
12/11/14, 6:59 PM
#34

Jag tar gärna emot hjälp att låsa upp blockeringar och se klarare. Ljus och värme till dig 🌸🌞🌕

Annons:
Rosen05
12/11/14, 8:55 PM
#35

Jag tar gärna emot hjälp ikväll (för de saker som jag behöver) och så länge erbjudandet räcker.🌺

Amandla
12/11/14, 10:11 PM
#36

Jag är tacksam för hjälp ikväll ❤️


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
anwa
12/12/14, 7:39 PM
#37

Jag tar mer än gärna emot din hjälp Kent!!! Vilket varmt och otroligt fint erbjudande!❤️

Magi-cat
12/12/14, 7:40 PM
#38

Ja, tack! 🙂


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Syllán
12/14/14, 7:23 PM
#39

Tar tacksamt emot hjälp ❤️

Magi-cat
12/14/14, 7:36 PM
#40

Ja tack, hela veckan!


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Rosen05
12/14/14, 7:55 PM
#41

Jag tar tacksamt emot hjälp ikväll (har ytterligare saker i mitt inre som jag önskar få hjälp med), hela veckan och så länge erbjudandet räcker!🌺

Annons:
Amandla
12/14/14, 9:33 PM
#42

Jag tar tacksamt emot hjälp varje kväll så länge som ditt generösa erbjudande gäller ❤️


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Fjäril
12/14/14, 9:40 PM
#43

Ja tar tacksamt emot för hela nästkommande vecka. Tack!

Sajtvärd på Övernaturligt

andres
12/15/14, 4:36 PM
#44

Tack Kent jag vill också va med under denna tid.

Peter

[NeferNefer]
12/15/14, 5:02 PM
#45

Jag tar tacksamt emot hjälp i kväll 🌺

Angie77
12/16/14, 10:17 PM
#46

Jag tar tacksamt emot hjälp ikväll :)

Angie77
12/17/14, 9:25 PM
#47

Tar gärna emot mer hjälp ikväll! Tack på förhand!

[Bettanbop]
12/18/14, 2:07 PM
#48

Ja tack! jag tar gärna emot i kväll 🙂

Annons:
Magi-cat
12/18/14, 2:09 PM
#49

Ja, tack, gärna resten av tiden som erbjuds!


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

[Torahzen]
12/18/14, 7:36 PM
#50

Jag tar gärna emot hjälp i kväll! ❤️

Fjäril
12/18/14, 11:38 PM
#51

Jag tar tacksamt emot hjälp så länge erbjudandet kvarstår. Tack!

Sajtvärd på Övernaturligt

[Torahzen]
12/19/14, 7:31 AM
#52

Jag tar också emot hjälp så länge det går, tack!

[Bettanbop]
12/19/14, 6:43 PM
#53

Just nu är det inte roligt att vara mig, så JA tack. Tar gärna emot i dag. 🌺

Skogshumblan
12/20/14, 8:16 PM
#54

Tack så mycket Kenth. Tar gärna emot.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

mayolica
12/21/14, 12:15 AM
#55

Ja Tack  tar gärna emot  hjälp

~ mayolica ~

Annons:
henrikax
12/21/14, 7:38 AM
#56

Tack, jag  tar gärna emot hjälp.

[NeferNefer]
12/21/14, 8:05 AM
#57

Jag tar gärna emot hjälp med att bli av med mina tvivel i kväll. Tack 🎈

Limewear
12/21/14, 11:39 AM
#58

Jag tar tacksamt emot hjälp för det jag behöver…ikväll och resten av de kvällar som är kvar på erbjudandet 🌺

[rumelle]
12/22/14, 9:22 AM
#59

Jag tackar så mycket för den hjälp jag har fått! Tar tacksamt emot hjälp resterande kvällar också. ✨

Rosen05
12/22/14, 10:27 AM
#60

Jag vill fortsätta att tacksamt ta emot hjälp (har lagt till ytterligare saker) resterande tid så långt erbjudandet räcker. Tackar jättetemycket för hjälpen jag har fått! Kram🌺

allhealing
12/22/14, 11:22 PM
#61

Lite feedback till er som skrivit här i tråden och även till er andra som deltar på distans.

Om du inte frågar ska du inte heller förvänta dig ett svar. Det är du och bara du som är fullt ut ansvarig för hur ditt liv ser ut, hur det kan utvecklas framöver och hur det sett ut när du tagit dig hit där du befinner dig i livet i just detta ögonblick.

Att lägga över ansvaret för sitt eget liv i andras händer är det mest effektiva sättet att aldrig lyckas med det man själv önskar uppnå. För hur ska du kunna skapa det liv du själv önskar leva om du lämnar över det ansvaret till andra personer? Det blir en väldigt motsägelsefull ekvation att uppfylla.

Det blir som att lita på andra människors kartor och kompasser och tro att dom ska göra ditt jobb. Det kommer aldrig att hända. Vill du förändra ditt liv och ta det i en riktning som uppfyller alla de mål du önskar uppnå se då till att använda dig av din egen karta och din egen kompass.

Om du är aningslös hur det ska gå till, se till att skaffa hjälp. Ibland räcker det med insikten att det faktiskt är möjligt att förändra sitt liv för att snöbollen ska börja komma i rullning. Ibland kan det behövas upprepade möten utspridda över en längre tid. Det finns inget exakt recept på hur en förändring ska gå till. Vi är alla unika individer. Därför är det unika lösningar som ska tillämpas på varje enskild individ.

Lita på din instinkt när du påbörjar ditt sökande efter svaren du så länge letat efter. Det finns som sagt inget exakt recept. Magkänslan är en bra kompassnål att använda sig av när riktningen ska tas ut. Fortsätt lita på den. Det är ett väldigt exakt instrument som alla har tillgång till. Lycka till nu med ditt sökande efter svaren just du letar efter.

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

förändring är alltid en möjlighet

[NeferNefer]
12/23/14, 1:18 AM
#62

#61: så sant. 🌺

Annons:
[Torahzen]
12/23/14, 7:32 AM
#63

Tack Kent! ✨

Amandla
12/23/14, 12:12 PM
#64

Tack Kent! ❤️


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Sess1
12/23/14, 7:14 PM
#65

Tack 🙂

Jag vill också passa på att önska en God Jul.

Fjäril
12/23/14, 10:28 PM
#66

Tack!

Sajtvärd på Övernaturligt

Läslusen
12/25/14, 12:09 PM
#67

Tar tacksamt emot hjälp den tid som återstår.

[Chakra]
12/26/14, 12:41 PM
#68

Jag tar också gärna emot den tid som återstår. Tack❤️

Fjäril
12/26/14, 8:55 PM
#69

Jag skriver upp mig igen. Tacksam för hjälp ❤️

Sajtvärd på Övernaturligt

Annons:
Rosen05
12/27/14, 11:06 AM
#70

Passar på att önska en God Fortsättning! Jag tar tacksamt fortsatt gärna emot hjälp så länge erbjudandet räcker! ❤️

millam
12/27/14, 8:22 PM
#71

Jag deltar gärna! Ska bli spännande, vill vara bestämd i detta att lämna alla rädslor, vad dom än handlar om, bakom mig. Såna jag är medveten om eller inte. Samt ta emot den hjälp jag kan få för att förstå hur jag kan få en perfekt hälsa och vara förstående mot mina medmänniskor! Är fullständigt medveten om att man själv  med tankens kraft skapar hela sin framtid- att göra det som är bäst för mig av det-- det önskar jag lite hjälp med på vägen! Tack Kent!❤️

Mossberg
12/30/14, 12:09 AM
#72

Jag vill gärna delta. Min obefogade oro i vardagen spiller över på ett påtagligt sätt som inte bara påverkan mig själv. Kan du hjälpa mig? Tackar ödmjukast.

[Chakra]
1/1/15, 10:40 AM
#73

Ett extra tack till dig Kent för det fina arbete du utför🌺 

Önskar dig ett Gott Nytt År!

Amandla
1/1/15, 12:24 PM
#74

Tack Kent för all hjälp och stöd!


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
allhealing
1/1/15, 1:41 PM
#75

Då vill jag tacka er alla för ert deltagande och hoppas ni fått ut det ni önskat av övningen. Jag vill även passa på och tacka er alla för era tack såväl i ord som i hjärta =)

Dela gärna med er av era egna personliga upplevelser den gångna månaden och även framöver då healing har en förmåga att verka över tid här nedan så att såväl gamla som nytillkomna medlemmar efter dagens datum kan läsa om det som en gång inträffade. Det är alltid bra att lämna ett spår efter sig i snön så att andra kan följa vägen och på så vis även lära sig någonting av föregångarens vägval.

Gott nytt 2015 på er alla och lev väl.

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

förändring är alltid en möjlighet

Theleonora
1/1/15, 2:46 PM
#76

Tack Kent!


Annons:
solvinge
1/1/15, 4:30 PM
#77

Tack för hjälpen!🙂🌺

Sess1
1/1/15, 9:01 PM
#78

T

Sess1
1/1/15, 9:01 PM
#79

Tack för hjälpen :)

[Torahzen]
1/1/15, 9:14 PM
#80

Tack!

 Jag tycker att många gamla händelser och tankar har dykt upp. Jag släpper dem med kärlek ❤️

Rosen05
1/1/15, 9:55 PM
#81

Tack Kent! Gott Nytt År!🌺

[Chakra]
1/2/15, 6:03 AM
#82

För att delge lite om vad  jag känt tydligt nu, är att gamla händelser poppat upp igen. Jag har känt mer sorg än vanligt, starkare glädje och kärlek också för den delen. En känsla av att delar i mig formas om, putsas till, för att passa bättre ihop🙂

Och i meditationerna ser jag ännu tydligare bilder, ord och budskap.

Så healingen plus den personliga utveckling jag genomgår för övrigt just nu är jag väldigt tacksam för. Det gör ont ibland, men sen kommer befrielsen🌺

Magi-cat
1/2/15, 8:02 AM
#83

Jag har inte känt någonting, men tack i alla fall för att jag fick vara med. :-).


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Annons:
Amandla
1/2/15, 9:08 AM
#84

Jag har varit mer allergisk än någonsin med rejäla astmabesvär, men de börjar nu ge sig och jag mår bättre igen. Jag känner mycket mindre sockersug än innan behandlingen startade vilket är en stor lättnad. Någonting har frigjorts för det finns mycket mer pengar i plånboken än jag väntade mig innan jul trots att julmat och  julklappar köpts för ungefär samma summa som vanligt, och det har kommit en helt oväntad hälsning från en vän från längesedan. 

Tack Kent! 🌺


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Indiania
1/2/15, 10:52 AM
#85

Jag har varit mer känslig än vanligt och det har ploppat upp gammalt skräp som jag förhoppningsvis är klar med ( trodde jag redan bearbetat det som dykt upp tillräckligt) Fick en kraftig utrensning speciellt i början. Jag känner mig lättad inombords!

Tack Kent! ❤️🌺

" Var nära naturen - var när dig själv "

Limewear
1/2/15, 11:12 AM
#86

Tack för hjälpen, jag har inte märkt så stor förändring ännu men återkommer med feedback. 🌺

Fjäril
1/5/15, 11:09 PM
#87

Tack Kent!

Till en början blev mina "besvär" värre men med tiden hanterbara och stundtals borta. Nu är det fortfarande på en lägre nivå och det känns jättebra!

Tack återigen! 🌺

Sajtvärd på Övernaturligt

Rosen05
1/6/15, 12:48 PM
#88

Till en början har det varit jättebra, men nu de senaste ca 2 veckorna känt mig orolig och lite mentalt nere, lite bättre nu. Det var länge sedan upplevde dessa jobbiga känslor och känner igen dem fast det är inte sådan jag är, dvs blir förvirrad  när de dyker upp så här, som att de står för något hemskt, känner inte igen mig själv! Försöker att acceptera dem, och inte bli så rädd för dem.

Rosen05
1/6/15, 1:43 PM
#89

Och Tack Kent!🙂

Upp till toppen
Annons: