Annons:
Etiketthealing-allmänt
Läst 549 ggr
Rithelo
2014-11-19 22:52

Hur healing påverkar framtiden?

Jag har så mycket funderingar och tankar om healing som jag inte kan få rätsida på. Kanske någon har lust att bolla tankar med mig, eller kanske har svar till och med? Det jag funderar över är påverkan på kroppen. Hur påverkas kroppen av healing? Vad händer med den i framtiden? Om man går in och ändrar på energier eller till och med får andlig kirurgi, "slösar" man då på kroppens energier? Om man jämför med vanlig kirurgi så är ju det en påfrestning på kroppen. Visserligen gör en operation kanske att man inte sliter på kroppen i längden om man ser till att en operation tar bort smärta och smärtämnen gör ju att kroppen bryts ner, så på så vis sparar man ju kroppen. Nästa fundering rör det här med vilka som utför healingen, alltså guider, ledare osv. Hur vet man att det man får de man behöver? Har ni hört om ovarsamma healingguider, eller kan man vara helt säker på att det enbart är god, bra och läkande kraft man får? Jag står i valet och kvalet att gå till en transhealer som också sysslar med en variant av andlig kirurgi och har bra rykten om sig. Jag är inte orolig över att gå till henne, men jag är orolig över vad som kommer hända med mig, vad gör detta med mig i framtiden, har jag liksom öppnat portarna då till nåt jag in kan styra över? Hmm, mycket funderingar så här på kvällskvisten…

~ jag har bytt avatar! den tidigare mer anonyma katten i lime-hjälm är därmed inte kvar :) ~

Annons:
Upp till toppen
Annons: