Annons:
Etiketthealing-önskas-ges
Läst 802 ggr
fridelfina
2014-10-07 22:21

Ber om energi och goda tankar

Har även skrivit på Tarotifokus men blev tipsad till er!

Har sedan ett tag tillbaka haft ett rent helvete på ett plan i mitt liv. Vill inte skriva vad det handlar om för att inte göra något värre än det är. Är inte kristet religiös, men brukar säga att jag har en barnatro på att det finns en mening med livet, att det finns en sorts plan liksom. Bara det att just nu funderar jag på om planeraren har blivit skvatt galen…. Om inte annat funderar jag verkligen på vad jag ska lära mig av detta???

Jo, kan avslöja en sak, situationen är påverkad av en person med borderlinepersonlighet och kriserna avlöser varandra och upprepas om och om igen….

Så min önskan är nu att få så mycket ljus och bra energi till mig och situationen att jag inte brakar rakt in i väggen om ett tag, jag orkar inte mer mer av denna cirkus, men måste ändå stå ut för en annan persons skull!

 
 

Annons:
Amandla
2014-10-08 10:19
#1

Jag skickar till dig, du plockar själv ner healingen när det passar dig.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Christina_46
2014-10-08 16:28
#2

Jag kan skicka till dig och situationen kl. 19.00 om den tiden passar för dig. Sänder då reiki och änglahealing. Kram

Pysslan
2014-10-08 21:01
#3

Jag skickar också, hoppas allt löser sig på bästa sätt så snart som möjligt

🤗

Det är våra fel och brister som bevisar att vi är mänskliga  🌺

fridelfina
2014-10-09 15:12
#4

Tack alla! Känns bättre nu idag. Har också blivit sjukskriven för att kunna ta hand om mig själv och minska stresspåslaget!

 
 

allhealing
2014-10-13 00:33
#5

Det skulle kunna handla om att träning på förlåtelse är på agendan. Sedan handlar det alltid om, oavsett vad det gäller att hitta tillbaka, att hitta tillbaka in till sin egen kärna. En kärna så många hjälper oss med att navigera ut ifrån utan tala om hur vi ska hitta tillbaka in dit igen. Det behövs lite fler kärnnavigatörer på den här planeten. Den titeln kanske man skulle ta sig =) kärnnavigatör

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

förändring är alltid en möjlighet

fridelfina
2014-10-14 13:43
#6

Tack Kent! Läxan förlåtelse, njae… Min kanske är att inte ge upp även om det blåser fullständigt orkan/tyfon? Utan stå på mig och vara en tydlig röst så att inte en mycket kär och nära far mer illa. Men det kostar, så kanske läxan är att se till att ta hand om mig också?

 
 

Annons:
[::Vera::]
2014-11-05 08:36
#7

Fridelfina Du är en fin person och du vill så gott för din vän. Blir alltid varm inombords av att se människor som du. Jag reagerar starkt på det du skriver och på att du säger att du måste "stå" ut för en annan persons skull. Det är en otroligt fin tanke, men det är inte sant om du själv går under pga det. Du har sjukskrivit dig för att minska stresspåslaget. Jag har varit ungefär där du är och nu har det gått ganska långt i mina ögon. Jag har levt med och älskat två personer med just denna och en annan svår problematik. Snälla fina du, ta hand om DIG! Du är så älskvärd även om du inte orkar bära det ansvar som du känner för din vän. Sänder kärlek, lugn och styrka till dig. Och en önskan att du mycket snart ser vad du ska lära dig så att du kan känna harmoni i din själ och omkring dig. Men framför allt ber jag änglar och Gud att du snart kan förstå i hjärtat att du är älskad bara för att du är du. Inte för vad du gör eller för att du axlar ansvar som inte är ditt. Kram

fridelfina
2014-11-06 07:08
#8

Tack för dina fina ord! Den person jag "stod ut för" har nu gått bort och jag behöver inte snurra runt i borderlines tyfonvindar längre, är inte sjukskriven mer utan kan fokusera på nuet och mig och min familj. Saknaden är mycket stor, men sorgen är randig som någon klok sagt.. .

 
 

Upp till toppen
Annons: