Annons:
Etiketthealingmetoder
Läst 1584 ggr
lizaohman
2014-09-29 14:23

Styra healing till olika tider

Jag och min make helar tillsammans (oftast) och det blir en helt annan skjuts på energierna. Vi helar en hel grupp samtidigt (oftast). Nu undrar jag om det är ngn därute som experimenterar med att låta andevärlden distribuera energierna vid andra tidpunkter än vid healing-tillfället? Vi tänker oss att man ber att energierna ska nå mottagarna när det är lämpligt. Alltså inte när de kör bil e dyl utan när de är avslappnade, gärna sovandes. Vi tror att andevärlden är intelligent och kan göra en sådan distribution. Vad är din erfarenhet?

Annons:
Christina_46
2014-09-29 14:29
#1

Hej Liza

Jag har gått reikiutblidningar, och där fick vi lära oss att det går bra att skicka reikin och bestämma vilken tid och datum det skulle gå fram. Så jag tror absolut att det går bra att göra som du skriver.

lizaohman
2014-09-29 15:04
#2

Tack för det, Christina. Vi har lärt oss att man kan hela bakåt i tiden (situation med svåra känslor, t ex) och om tiden inte är linjär utan en dimension som skapats av människor (enl Einstein, t ex) så borde man ju kunna sända energi in i det som vi kallar framtiden. Intressant. Tror du man måste ange tid och datum? 😎

Amandla
2014-09-29 17:05
#3

Jag brukar skicka reiki till när det passar mottagaren bäst, jag litar på att det funkar.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
allhealing
2014-10-13 01:28
#4

Tid är en byggsten som möjliggör upplevelsen av ett fysiskt universum. Tid är därför en begränsad upplevelse möjlig att ta till sig inom perspektivet fyra dimensioner.

Healing är ett bredare begrepp än det som ryms inom ett fysiskt universum begränsat till vad fyra dimensioner har att erbjuda.

Tid är därför inte en begränsning healing behöver ta hänsyn till eftersom healing inte är beroende av de spelregler fyra dimensioner sätter upp.

Du kan därför välja när du i en fysisk kropp ska ta emot healing som inte är tidsbunden.

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

förändring är alltid en möjlighet

Upp till toppen
Annons: