Annons:
Etiketthealingmetoder
Läst 1665 ggr
schnecke
2014-09-18 16:40

Healing - nyfiken tjej vill veta mer!

Hej på er!

Jag är ny på denna sida och är otroligt intresserad av det "övernaturliga" som folk kan kalla det. Jag har hållt på med healing i ett halvår och gör det på andra. Jag har lärt mig så otroligt mycket och blivit allt mer kunnigare om det. Och för varje gång jag healar en männsika lär jag mig alltid något nytt. 

Jag letar även vatten, saker, el och har haft närvaro av andar ett flertal gånger.

Det var lite om mig, men nu till saken jag undrar, vad finns det för typ av olika healing typer? Vilken använder ni? Jag använder mig av reconnective (med hjälp av änglar) 
Har ni någon kurs som ni rekommenderar som man kan gå? T ex en viss person, Terry Evans? Eller liknande. 

Jag vill så gärna lära mig mer om detta och är väldigt intresserad av andras upplevelser. Jag har kikat runt och kollat på några inlägg och det är så spännande att läsa. 

Dela gärna med er, är väldigt nyfiken på detta och denna grupp. :)

/ Malin :)

Annons:
dreadedfairy
2014-10-17 08:28
#1

Läs runt lite om Reiki-healing! :)

Evigheten
2014-10-19 23:03
#2

Jag försöker att göra mig till en länk , öppna mig för den stora kraft-källan av ljus och kärlek, samt ber jag och kallar till mig änglar och andra ljusvarelser, sen känner jag in energin som kommer via kronchakrat och ner i händerna som jag sedan läger på eller håller strax ovanför djuret eller människan.  Skickar också healing på distans ibland

Jag tipsar starkt om boken ''Healingskoden'' :)

Upp till toppen
Annons: