Annons:
Etikettdjurhealing
Läst 1450 ggr
catcult
2014-09-17 16:26

Snälla, hjälp min katt!

Min älskade, vackra, underbara fantastiska katt mår inte bra. Jag vet inte ens om jag tror på healing, men skulle ni kunna tänka er att skicka lite till henne? Om ni inte kan, skulle ni vänliga själar kunna ha henne i era tankar åtminstone och försöka skicka positiva vibrationer?

Jag är helt knäckt just nu och varje minut känns som flera timmar. Har tid hos vet. och hoppas nu på ett mirakel. Hon är precis som en dotter till mig.

"I will not be pushed, filed, stamped, indexed, briefed, debriefed, or numbered! My life is my own!" - Number Six

Annons:
Christina_46
2014-09-17 18:41
#1

Jag ska skicka healing till några personer kl. 20.00 nu ikväll. Jag kan skicka till din misse samtidigt. Sänder i ca 15 minuter. Hoppas hon får må lite bättre av det. Kram

catcult
2014-09-17 19:50
#2

#1 Tack så hjärtligt! Du har ingen aning om hur mycket det betyder för mig, tack än en gång! Du har ett hjärta av guld! ❤️

"I will not be pushed, filed, stamped, indexed, briefed, debriefed, or numbered! My life is my own!" - Number Six

Maria Katarina
2014-09-17 21:37
#3

Skickar positiv energi då jag inte kan heala. Hoppas det ordnar sig. Kram till er båda.

aneri
2014-09-20 08:37
#4

Hur mår din fina katt?

catcult
2014-09-20 08:47
#5

#4 Hon klarade det tyvärr inte. 😕 Jag tror och hoppas att hon är i himlen nu och att jag får träffa henne igen, hon var världens bästa katt.

"I will not be pushed, filed, stamped, indexed, briefed, debriefed, or numbered! My life is my own!" - Number Six

aneri
2014-09-20 09:01
#6

Kram till dig och kissen.  ❤️Jag förlorade min 21-åriga älskade katt för 18 månader sedan och jag pratar fortfarande med honom varje dag och kommer alltid att göra det. Jag ska be honom att ta hand om din fina kisse. ❤️

Annons:
catcult
2014-09-20 09:27
#7

#6 Tack snälla! 🌺 Just nu känns det väldigt jobbigt och jag kan knappt ens titta på min profilbild utan att börja storgråta, hon var en hittekatt som jag haft ända sedan jag flyttade hemifrån som tonåring och hon följde mig alltid var jag än gick i lägenheten.

"I will not be pushed, filed, stamped, indexed, briefed, debriefed, or numbered! My life is my own!" - Number Six

Upp till toppen
Annons: