Annons:
Etiketthealing-allmänt
Läst 484 ggr
villhailler
2014-08-10 19:40

Skulle vilja utveckla min healing

Hejsan jag har länge kunnat men aldrig lärt mig helt att heala. Jag kan även se känna och höra andar . Jag skulle vilja öppna mig helt å utveckla mitt jag . Så jag kan hjälpa andra . Jag har hört av många att jag skulle bli en bra healer och en bra människa att se och prata med andar. Men jag behöver hjälp och guide. Nå tipps å råd . Tacksam för svar . PS hört av en att jag skulle och vara en wicca.

Annons:
allhealing
2014-08-10 20:19
#2

Steg ett, lär känna dig själv. Varför vill du ge healing? Många som söker sig till vårdande yrken gör det för att dom själva behöver just vård, omtanke, behovet av att bli sedda.

Det är därför det första man ska ta reda på, varför gör jag det här? Vad är den bakomliggande orsaken till att jag vill ge healing till andra?

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

förändring är alltid en möjlighet

villhailler
2014-08-10 20:44
#3

jag har inget behov att bli sedd själv utan vill hjälpa andra att kunna leva . jag själv vill kunna sedan hjälpa mig fru också som har reumatism som har mycket smärta tack vare de .. hon har bytt leder och hon har aldrig känt sig nå bättre .. jag vill främst av allt kunna hjälpa henne att kunna kliva upp och se en solig dag och inte bara regn .. om ni förstår vad jag menar .. jag vill absolut inte vilja vara i centrum för att jag "kan heala" utan att jag vill kunna göra någon form av nytta i livet .. hoppas att ni förstått vad jag menar .. läser nu en bok som heter Helande Händer - en handbok för healing och självläkning ..

Upp till toppen
Annons: