Annons:
Etiketterstenarkristaller
Läst 918 ggr
Psycho Kitty
7/10/14, 5:46 PM

Flera önskningar i en kristall?

Hej alla! Jag har i yngre år samlat på mig fina Kristaller (rosenkvarts, pyrit, bergskristall etc) men inte förrän nu fattat att de har krafter som kan påverka. Även nu har jag också förstått att man kan ladda dem med önskningar. Då jag är i en depression känns det bra att önska för att få hopp, men jag undrar om man kan ladda en kristall med flera önskningar (i mitt fall är det dock bara 2) eller om det är en dålig idé. Skulle vara väldigt bra att veta så jag inte gör ett misstag då jag älskar mina Kristaller. Tack på förhand :)

Annons:
H-lena
7/12/14, 9:52 PM
#1

Vad intressant! Visste inte att man kunde göra det ens, ladda Kristaller med önskningar. Jag tycker det känns mer logiskt att ha en önskan per kristall, som man verkligen satsar på, om du förstår vad jag menar. Har dock ingen aning själv om hur man laddar en kristall med en önskning. Hur gör du? Blev jättenyfiken nu!


Psycho Kitty
7/14/14, 11:49 AM
#2

#1 Hej och tack för ditt svar! Själv vet jag knappt någonting om att önska med hjälp av Kristaller, jag har bara läst lite och försökt få kontakt. Först rena dem och sedan gnugga dem i handen så det känns som om man får någon slags respons och sedan visualisera vad jag önskar. Men jag tror som dig, att man ska ha en önskan per sten (för annars kanske det inte funkar alls?). :-)

H-lena
7/14/14, 12:02 PM
#3

Okej, ja det låter bra! Jag ska testa det. har du den som pendlar eller bara fina Kristaller? :)


Upp till toppen
Annons: