Annons:
Etiketteraurachakra
Läst 2691 ggr
jozzan1
2014-07-09 03:46

ser jag Auror?

Så länge jag kan minnas har jag kunnat se massa ljus kring människor när jag slappnar av i ögonen. Det faller sig helt naturligt för mig, och känns lite som när man zoomar ut med en kamera, och allting blir suddigt, och folk får som ett lager av färgi olika färger runt sig, som påminner mycket om färgat ljus, som förrsvinner när jag fokuserar ögonen igen. Från vad jag har läst om auror stämmer detta in med beskrivningen, men från vad jag läst krävs också mycket träning för att kunna se auror, men själv har jag inte tränat alls! Det faller sig som sagt naturligt för mig, och kan inte minnas en tid när jag inte gjorde detta. Men är det möjligt att kunna utan träning? Är det auror jag ser?

Annons:
mayolica
2014-07-09 12:36
#1

Jaa jag tycker det du beskriver låter som "auraseende"   Om man är född med naturligt aura-seende  så finns det ju där .
Jag förmodar att det du har läst om att det krävs mycket träning för att öva upp förmågan att kunna se auror, riktar sej till personer som inte har ett naturligt medfött aura-seende?
  Är själv född med att kunna se auror, så jag  tycker inte att det är något konstigt med det.  Ibland tycker jag nästan att det verkar lite som att man vill få saker att låta märkvärdigare än det är.🤔

~ mayolica ~

jozzan1
2014-07-10 14:37
#2

Okej, tack så jättemycket! Visste inte att man kunde vara född med auraseende ^_^

Elvreus
2015-03-02 00:32
#3

Låter som mig! Men brukar inte titta på folks  auror utan tillåtelse. Känns en smula privat. Men hur kul som helst att du också har den egenskapen. Är superkul att utveckla verkligen… Har du testat att sätta dig i trans?

fridaelvreus.blogspot.se

sadhero87
2015-03-02 10:21
#4

Det är en väldigt intressant egenskap som vi har. Skall dock användas med försiktighet då man kan få reda på en hel del saker genom att läsa av auran. :)

Sameli
2015-03-02 22:11
#5

Låter precis som att du ser en del av auran.  Sök gärna här på sidan om auraseende för mer info.

Jag har aldrig fått fram någonting alls av att kunna se andras auror. Men som #4 skriver så KAN man få fram känslor och färger som visar på personens tankar/känslor osv. Därför är det viktigt att öva med respekt och ett öppet sinne.

Och du.. Visst är det jättefint☀️

"Man måste ge lite mer än man tar"

sadhero87
2015-03-02 23:04
#6

Det är bland det finaste som finns att se i denna vackra värld. :)

Annons:
Upp till toppen
Annons: