Annons:
Etikettdjurhealing
Läst 1279 ggr
Pialinn
7/1/14, 4:09 PM

Katt önskar lite healing

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min nya katt Stosch har opererat bort en knöl på ryggen. Är sydd med 16 stygn och några klamrar. Det är 14 dar sen och stygnen kanske tas bort nästa vecka. Vet ännu inte om det var cancer.

På bilen är han ca9 veckor. Nu lite över 2 år.

PS Ni kunde kanske skicka lite till mitt högra knä oxå som är utslitet?

Far ej fortare fram än din skyddsängel flyger!

Annons:
Christina_46
7/1/14, 7:25 PM
#1

Hejsan Pialinn. Jag skickar reiki till er om en liten stund <3

majlar
7/1/14, 7:58 PM
#2

Skickar ljus och kärlek till dig och din situation. Kram

Pialinn
7/1/14, 10:32 PM
#3

Tack så mycket, båda två! Han verkar piggare ikväll.

Glömde säga att veterinären tog bort skinn på ryggen, så han har dragit ihop kanterna och det vill inte läka ihop.

Far ej fortare fram än din skyddsängel flyger!

Christina_46
7/2/14, 4:08 PM
#4

Jag kan, om du vill, sända mer reiki till din misse klockan 20 ikväll <3

Pialinn
7/2/14, 4:49 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Tar tacksamt emot. Ska ställa klockan straxt före 19.00 då vi befinner oss i sydvästra hörnet av Portugal och vi ligger 1 timme efter er.

Tyvärr gick ett stygn upp så jag fick åka akut till vet. och han slog in Stosch som en kåldolme. Visserligen en gul en. Det första han gör när vi kommer hem är att smita ut och krypa in under buskarna. Bandaget fastnar i grenarna och började repa upp bandaget. Han var så arg när jag fick tag i honom, så det enda jag kunde göra var att ta min knäbinda och försöka få ihop allt till ett snyggt paket. Får göra det bättre i kväll.

Sen hittade han ingen bra plats i husbilen utan kröp ner i korgen igen.  Där har han sovit flera timmar.

Inget besked från labbet om provet än.

Far ej fortare fram än din skyddsängel flyger!

Pialinn
7/2/14, 4:57 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Så här såg han ut efter operationen.

Far ej fortare fram än din skyddsängel flyger!

Annons:
Christina_46
7/2/14, 5:16 PM
#7

Oj oj oj. Lilla missen. Då skickar jag 8 ikväll <3

Pialinn
7/2/14, 7:34 PM
#8

Han har legat hela dan i korgen. Fått känna  efter några ggr om han fortfarande levde.

Nu tar jag och sätter korgen bredvid mej i sängen och väntar på lite extra energi.

Far ej fortare fram än din skyddsängel flyger!

Pialinn
7/3/14, 12:12 PM
#9

Ska berätta hur det var igår.

Stosch i korg låg och små-gnydde hela tiden. Jag hade "sockerdricka" i armar och ben. (Brukar få det under healing) Hur det var i kroppen kan jag inte säga för där låg min andra katt Skrutt och kurrade. Hon brukar komma in och äta och få ost vid den tiden och sen gå ut igen, men inte igår.

För första gången på lääääänge sov jag hela natten utan att behöva röra på höger knä för att få bort värken jag får när jag inte rör benet.

Stosch är nu ute en sväng i sin pyjamas. Han försöker inte ens få bort den. Kanske han vet att den är till för att han ska må bättre.

Far ej fortare fram än din skyddsängel flyger!

Christina_46
7/3/14, 1:57 PM
#10

Vad underbart :-) Hopas allt går bra för er båda framöver. Vill ni ha mer healing framöver så är det bara att säga till. Kram

Pialinn
7/18/14, 8:57 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#11

Eftersom vet. dragit ihop hud, blev det spänt. Och där gick stygnen upp. I tisdags blev han sydd igen och det tycks läka bra.

Nu är Stoch deprimerad och skulle behöva lite hjälp med att må bättre. Idag fick han en rosa pyjamas med hjärtan på.

Far ej fortare fram än din skyddsängel flyger!

Christina_46
7/18/14, 10:18 PM
#12

Jag kan sända i morgon någon gång under dagen. <3

Pialinn
7/18/14, 10:23 PM
#13

OK! Det tackar vi för.

Vi tar det lugnt hela dan. Bara en promenad för mej mellan 10.30-11.00 o ett besök i affären .

Far ej fortare fram än din skyddsängel flyger!

Annons:
Upp till toppen
Annons: