Annons:
Etiketthealing-önskas-ges
Läst 477 ggr
anwa
6/4/14, 9:24 PM

Tacksam för lite healing.....

Hej, har det lite jobbigt i livet just nu då jag går igenom en mindre livskris och känner mig ganska dränerad för tillfället. Skulle bli oerhört tacksom om någon skulle vilja sända mig lite healing.

Annons:
Skogshumblan
6/6/14, 8:35 AM
#1

Så jobbigt för dig. När passar det att du lägger/ sätter dig ner och tar emot healingen?

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

anwa
6/6/14, 6:55 PM
#2

Skogshumblan,TACK, vad snällt att du svarade!!!

Jag kan när som så det beror på när någon har möjlighet att skicka!

Skogshumblan
6/6/14, 6:57 PM
#3

Om du kan aå skickar jag gärna efter 21 ikväll. Håll dig still då ifall du reagerar på healing. :) Hoppas det finns fler som kan då så att du får massa god energi och mår bättre. Kram.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

anwa
6/6/14, 7:59 PM
#4

ÅÅÅÅ; TACK så jätte mycket!!!

Jag ska örbereda mig redan nu & ta ett varmt bad så jag sen kan ligga ner helt avslappnad vid 21:00. Du är en ängel med ett otroligt stort hjärta !!! <3

Skogshumblan
6/6/14, 8:15 PM
#5

Så lite så. Njut av din stund i badet. Jag vet inte vad för kris du genomgår men vet att man klarar sig igenom mer än man tror. Finns många självhjälpsmetoder att ta till. Kram på dig!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

mayolica
6/7/14, 9:46 AM
#6

jag kan skicka lite healing till situationen.☀️

~ mayolica ~

Annons:
anwa
6/7/14, 2:34 PM
#7

STORT TACK Skogshumblan & absolut inte lite att du delar med dig så frikostigt av din kunskap & dina energier!!! Kändes så bra igår efter badet & healingen, länge sedan jag kännt mig så lugn i själen!!! Idag är det lite upp & ner men i alla fall lugnare än senaste tiden……

Mayolica, tar tacksamt emot mer healing, om du har möjlighet att skicka lite, tack snälla för erbjudandet!!!!

Allt gott till er!!!

Skogshumblan
6/7/14, 3:19 PM
#8

Bra att det funkar. Hoppas du får må bra snart

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Upp till toppen
Annons: