Annons:
Etiketthealing-önskas-ges
Läst 705 ggr
healing-mammut
2014-05-22 10:08

Behöver styrka och lugn

Är i skrivande stund med min kärlek på operation - malignt melanom, ta bort en del och se om det spridit sig eller inte. Är tacksam för alla positiva och stärkande tankar / healing som jag kan få. Behöver finnas som stöd både för min man och våra söner. Det är svårt att hålla ihop just nu.

Annons:
[rore]
2014-05-23 09:56
#1

Ser ditt inlägg nu först healing - mammut!

Jag hoppas det gick bra för din kärlek och för dig.

Varma tankar till dig och din situation ❤️

[NeferNefer]
2014-05-23 11:41
#2

Varma tankar även från mig ❤️

healing-mammut
2014-06-02 23:36
#3

Tack för era tankar ❤️ Det är märkligt hur livet blir. Man vet aldrig på förhand vad som väntar en. Lika bra det antar jag. Jag hoppas innerligt att det blir "bra" och att det kanske räcker med denna operation! Det är jobbigt att gå och vänta på svar…! Usch. Jag brukar be om stöd att klara av dagen och att få hjälp att hantera så att jag orkar finnas som stöd. Jag inbillar mig att jag får hjälp när jag uttalar det högt. Jag tänker ibland att jag är lite egoistisk som ber om hjälp och det känns som att jag inte ger igen till dem jag får ifrån. Men kanske är det så att jag inte behöver "betala igen" till de som ger till mig utan jag kan ge till de som behöver det bäst, i detta fall mina söner. Mycket tankar som snurrar nu. Jag har även försökt prata med makens avlidna släktingar och förklarat för dem att han inte är klar här och jag har bett dem att försöka vänta på honom även om de längtar. Jag tror att hans pappa står på andra sidan och drar lite, men jag tror också att han förstår att maken behöver finnas här ett tag till eftersom sönerna inte är helt vuxna och självständiga ännu. Makens pappa fick cancer och dog när min man var i 3 års åldern. Jag säger att jag förstår att han vill ha honom hos sig men att han om någon nog förstår att det måste vänta. Jag hoppas iallafall att han förstår. Tror att han är här ibland. Ja, ja. Nu kan vi inte göra annat än vänta på svaren och hoppas på att livet tar hand om oss på bästa sätt. Tack att jag fått skriva av mig lite. ❤️

Skogshumblan
2014-06-03 06:17
#4

Mamut, jag har missat din tråd helt. Jag hoppas med er, att allt blir bra och hoppas du får den styrka du behöver. Säg till om du vill ha mer, för ibland måste man tänka på sig själv innan man kan finnas för andra. Kram!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

healing-mammut
2014-08-17 09:52
#5

Hej på er fina ❤️ Makens operation gick "bra" och nu väntar en massa kontroller och ytterligare väntan på alla tester och sånt. De har tagit från ljumskarna och tagit bort ytterligare ställen med "fläckar". Jag måste tänka att det går bra, det måste jag! Men jisses vad påverkad man blir. Nu är jag på gränsen att rasa ihop och det är det sista som vi behöver just nu. Min kropp har varit helt trasig hela sommaren medjobbig nackvärk pga gammal whiplash, migrän 3-4 dygn och liggande utan att kunna röra mig eller få i mig nåt om det inte var genom sugrör när jag låg ner. Fy attan! Jag är nog mer slut än jag förstått. Har haft flera dödsfall hos vänner och dessutom läst en högskoleutb vid sidan av jobbet (vilket hade varit utan problem om inget annat hänt). Om någon skulle vilja försöka ge mig (jag kan betala så klart) healing och få ordning på mina energier som trasslat ihop sig totalt i kroppen så vore jag mer än tacksam. I nuläget är jag helt utan försvar men ovetande om vad som händer omkring mig ifall någon är här och försöker hjälpa mig (tänker på andevärlden). 

Stooor kram och tack för att ni finns ❤️

Christina_46
2014-08-17 14:22
#6

Hej healing-mammut

Jag kan skicka reiki för ditt högsta bästa och änglahealing kl. 16.00. Jag sänder i 15 minuter ungefär. Det kostar givetvis ingenting. Kram på dig <3

Annons:
healing-mammut
2014-08-17 15:43
#7

Åh det vore underbart ❤️  Jag sätter mig ute i trädgården och väntar, om du har möjlighet så är jag förberedd. Tusen tack snälla Christina, och kram i retur!!

Christina_46
2014-08-17 16:32
#8

Hej igen. Nu har jag sänt klart. Det var en hel del stickningar i min nacke medans jag sände. Så troligtvis kände jag av din nacke. Hoppas du blir något hjälpt med healingen. Kram ❤️

healing-mammut
2014-08-17 22:17
#9

Fantastiska människa 🌺 Jag fick lock för öronen flera gånger och jag antar att det beror på "stoppet" i nacken. Nacken är det som spökar mest. Jag tycker att det varit lite ljusare på em/kvällen. Liksom lättare eller hur jag nu ska säga. Tusen tack för din omtanke Christina - guld värt! Stor kram 

(måste bara fråga: får du ont på samma ställe som jag har ont på när du helar? Jag hoppas att det inte stannar kvar isåfall…!)

Christina_46
2014-08-17 22:48
#10

Hej igen healing-mammut. Nej jag brukar inte känna av smärtor som mina klienter har. Det här var första gången det händer. Det kanske är en ny sak att jag ska kunna känna in och tala om vart människor/djur har problem någonstans. Spännande i så fall 😃Hör gärna av dig om du vill ha healing flera gånger. Kram på dig ❤️

healing-mammut
2014-08-18 13:00
#11

Det gör jag gärna - tack och kram ❤️

Blueberry95
2014-08-20 21:43
#12

Skickar helande tankar❤️

healing-mammut
2014-08-29 07:33
#13

❤️Tack för dina läkande tankar.

Annons:
Upp till toppen
Annons: