Annons:
Etiketthealing-önskas-ges
Läst 353 ggr
Theleonora
2014-05-18 19:36

Nån vänlig själ som kan ge healing sökes!

Sen ung 10 dagar tillbaka är det himla mycket blurr i huvudet. Får ingen ro överhuvudtaget. Förut kunde jag slappna av vid meditationen men nu är det mycket aktivitet runt huvudet. Nästan så att mitt huvud är i en annan dimension där det händer en massa saker som jag inte fattar. Min syn är nedsatt, mitt ena öga rycker hela tiden och uppe på hjässan är det tungt. Och jag är ibland illamående. Det är ganska obehagligt det här. Om nån kan och vill ge healing är jag väldigt tacksam!


Annons:
Skogshumblan
2014-05-18 19:53
#1

Tycker du ska söka läkarvård, låter inget bra alls! Skickar gärna ro och lugnande tankar så du kan få vila. Hoppas du mår bra snart.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[annahanna1]
2014-05-18 19:57
#2

Jag försöker heala dig just nu, men jag har inte så stor erfarenhet av healing så det är ingen garanti att det fungerar. Jag hoppas att du i gengäld kan heala mig när du mår bättre.

allhealing
2014-05-19 02:12
#3

Det är kanske dags att öppna upp lite böcker om andlighet och där skaffa sig lite djupare insikter om hur mycket det andliga faktiskt hänger ihop med den vi alla är. Det har väldigt mycket koppling till hur psykologi fungerar och interagerar med såväl oss själva som vår omgivning.

Det handlar om det vi alla är, nämligen ett medvetande som har förmågan att i en fysisk kropp uppleva det vi med hjälpa av våra egon kallar verklighet. Där egot är ett neutralt begrepp som gör att vi kan identifiera oss som en individ bland alla andra individer.

Många blandar idag ihop begreppet ego och medvetande och tror att dom inte går att separera från varandra. Detta skapar hos många en bild av en väldigt materialistisk verklighet där egot äger saker.

Egot kan uppleva behovet av att äga saker. Medvetandet tror sig inte vara i avsaknad av någonting och behöver därför inga materialistiska ägodelar.

Kanske kan det här vara till hjälp för dig.

Du kan läsa mer om det här i boken En ny Jord av Eckhard Tolle.

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

förändring är alltid en möjlighet

Theleonora
2014-05-19 22:53
#4

Tack!

Kent, mitt i prick som vanligt ;). Tack för boktipset. Har lyssnat på ljudboken och den har gett mig många insikter. TACK!


J-Artur-K
2014-05-20 16:31
#5

Jag kan ge healing ikväll vid 22.00 om det passar dig ? 🙂

Men säger som skogshumblan att läkarvård är nog bäst.

Ny dag nya möjligheter

Theleonora
2014-05-20 16:53
#6

Tack Artur, jag tar gärna emot healing kl 22. Ses då! ;)


Annons:
J-Artur-K
2014-05-20 18:14
#7

Det är lugnt 🙂 Då får du healing då 🙂 Du kan ligga ner då eller sitta om du hellre föredrar det och ett glas vatten som du kan ta efteråt om du känner att det behövs. 🙂

Ny dag nya möjligheter

Theleonora
2014-05-20 18:35
#8

Annahanna1, jag har inte heller erfarenhet av healing men säg till så ska jag göra mitt bästa att hjälpa dig. Tills dess kanske jag har kärt mig det här med healing och lite till :) Artur, yes will do!


Upp till toppen
Annons: