Annons:
Etikettdjurhealing
Läst 1796 ggr
lizaohman
5/3/14, 6:57 PM

Brännande känsla

När jag gjorde en djurhealing igår - fick en ny guide för detta - så öppnade sig kronchakrat snällt och fint och stoort. Efter ett tag så brände det mitt i kronchakrat. Jag trodde eftermiddagssolen låg på och känslan försvann efter ett tag. Sen upptäckte jag att det inte var någon sol så dags på dagen i just det fönstret. Jag hoppas det inte betyder att jag tog av mig själv istället för att vara en kanal?

Annons:
Amandla
5/4/14, 2:03 PM
#1

Jag tolkar det som att du hade en _väldigt_ bra och stark kontakt uppåt 🙂


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
lizaohman
5/4/14, 6:19 PM
#2

Jag hoppas du har rätt, amandla :)

Amandla
5/4/14, 9:16 PM
#3

Hur mådde du efteråt? Kände du dig påfylld med energi?


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
lizaohman
5/5/14, 1:46 PM
#4

Jag kände mig som vanligt, ingen skillnad där. Jag ska försöka idag igen så får vi se ifall brännmärkningen återkommer :D

Amandla
5/5/14, 3:32 PM
#5

👍


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
zab
5/6/14, 7:08 AM
#6

Jag har uppfattat det som att när chakran kanaliserar mer energi än kroppen är van vid kan det fysiskt upplevas som en brännande känsla.

Har upplevt det några gånger, särskilt i händerna när jag skickar healing.

Så jag tror inte du tog av dig själv, utan att du öppnade dig ovanligt mycket och kanaliserade mer energi :)

För mig brukar känslan släppa ganska fort, men vid några tillfällen har känslan suttit kvar i några dagar.

Annons:
lizaohman
5/7/14, 8:13 PM
#7

Tack för svar, Zab! Låter bra…

lizaohman
5/14/14, 3:02 PM
#8

Nu har det hänt igen, vid en vanlig healing-session, men denna gång förstod jag vad som hände eftersom något liknande har hänt med hjärtchakrat! Den här gången kände jag en öppning som gick ner i huvudet. Så det var alltså frågan om ett chakra-vidgande. Jag kommer att vara en grovpipig schweizerost innan det här är färdigt…

Upp till toppen
Annons: