Djurhealing

Brännande känsla

2014-05-03 18:57 #0 av: lizaohman

När jag gjorde en djurhealing igår - fick en ny guide för detta - så öppnade sig kronchakrat snällt och fint och stoort. Efter ett tag så brände det mitt i kronchakrat. Jag trodde eftermiddagssolen låg på och känslan försvann efter ett tag. Sen upptäckte jag att det inte var någon sol så dags på dagen i just det fönstret. Jag hoppas det inte betyder att jag tog av mig själv istället för att vara en kanal?

Anmäl
2014-05-04 14:03 #1 av: Amandla

Jag tolkar det som att du hade en _väldigt_ bra och stark kontakt uppåt Glad

Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt

Anmäl
2014-05-04 18:19 #2 av: lizaohman

Jag hoppas du har rätt, amandla :)

Anmäl
2014-05-04 21:16 #3 av: Amandla

Hur mådde du efteråt? Kände du dig påfylld med energi? 

Anmäl
2014-05-05 13:46 #4 av: lizaohman

Jag kände mig som vanligt, ingen skillnad där. Jag ska försöka idag igen så får vi se ifall brännmärkningen återkommer :D

Anmäl
2014-05-05 15:32 #5 av: Amandla

Tummen upp

Anmäl
2014-05-06 07:08 #6 av: zab

Jag har uppfattat det som att när chakran kanaliserar mer energi än kroppen är van vid kan det fysiskt upplevas som en brännande känsla.

Har upplevt det några gånger, särskilt i händerna när jag skickar healing.

Så jag tror inte du tog av dig själv, utan att du öppnade dig ovanligt mycket och kanaliserade mer energi :)

För mig brukar känslan släppa ganska fort, men vid några tillfällen har känslan suttit kvar i några dagar.

Anmäl
2014-05-07 20:13 #7 av: lizaohman

Tack för svar, Zab! Låter bra...

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.