Godmorgon/ Goddag / Godkväll

Trevlig Valborg!

2014-04-30 08:49 #0 av: [GunillaF]

Önskar er alla en riktigt trevlig Valborg med trevlig gemenskap, eldar som inte går överstyr, fyrverkerier som används med försiktighet och helst inte alls med hänsyn till djuren!

Ha det bäst och njut av våren Glad

Anmäl
2014-04-30 13:26 #1 av: nicke56

Detsamma GunillaF.

Jag beundrar dina försök att hålla forumet vid liv för det har gått utför sedan du släppte ifrån dig värdskapet. Nu ser vi sällan värd eller medarbetar skriva något mer än i undantagsfall det trots att de flesta av dom är inloggad varje dag. Jag kan tycka att varjefall dom kan svara i inläggen som medlemmarna gör.

Anmäl
2014-04-30 13:50 #2 av: majlar

Tack det samma Gunilla. Det är  väldigt tomt här nuförtiden. Synd.

Anmäl
2014-04-30 16:37 #3 av: [Chakra]

Trevlig Valborg, säger jag också.

"Lev inte livet för seriöst utan våga ta ut svängarna"

rak,

men hon hittar på alla möjliga konster.” – Predikaren 7:30

Anmäl
2014-04-30 17:48 #4 av: Cerese

Jätte Trevlig Valborg!

Anmäl
2014-04-30 18:14 #5 av: signemo

Ha en fin valborgsmässokväll.  Här är det just nu uppehåll. Trevligt för alla dem som ordnar eldar o evenemang

Var rädda om varandra

Anmäl
2014-04-30 20:11 #6 av: Indiania

Trevlig Valborg till er alla! Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.