Annons:
Etiketteraurachakra
Läst 4556 ggr
Dessys
2014-04-13 19:50

Aurafoto

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! Tänkte skapa en tråd där man kan lägga upp sina aurafoton om man gjort något! Gjorde ett idag och här är mitt inkl chakran! :)

Annons:
tarotlasse
2014-04-15 14:26
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Här kommer 2 st olika Aura bilder på mig ett när jag är öppen och har andekontakt och precis innan jag ska hålla en storseans och ett när jag är stängd.

Kan tillägga att det är inte fotograferat med en riktig Aura kamera.

Men ytterst få Aura foto som är det i Sverige.

Finns vad jag vet bara 3 st kirilian Kameror i Sverige.

en Kirilian kamera finns på Linköpings universitet och en på Esrange i Kiruna och den  tredje ska finnas i privat ägo.

En riktig Aura fotografering kan enbart göras med dessa Ryska  Kirilian kameror och  kameran  kostar över 1 miljon kronor.

Lasse

Amandla
2014-04-15 14:35
#2

Vilket kort är vilket, Lasse?


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
tarotlasse
2014-04-15 14:57
#3

#2

Det  färgglada fotot är tagits på en alternativ mässa och där är jag stängd.

Det andra är taget på en annan mässa 2 dagar senare och där jag öppnade upp och bjöd in andevärlden till fotograferingen och är fotot i vitt och precis innan jag skulle upp på scenen för att hålla en storseans.

Den Auratolkaren som tolkade bilden när jag var öppen gick efter skolboken och  han berättade att jag var narkotikapåverkad och gick på tunga droger och han var faktiskt direkt otrevlig när han gjorde avläsningen.

Den andra tolkaren gjorde  sedan en helt annan tolkning och berättade om  en andekontakt och om andlig utveckling.

Så en enorm skillnad från en auratolkare till en annan.

På en alternativ mässa i STHLM där jag fick en Aura läsning på ett Aura foto där fick jag en av de bästa avläsningarna jag någonsin fått.

Det var ruggigt konkret och specifika saker om min aktuella situation.

Där hon som läste av mig berättade om en kaotisk situation och att ett av mina barn skulle flytta hem till mig. 

Vilket skedde några veckor senare och jag fick riktigt bra råd för att hantera denna situation som skedde.

Berättade det för det mediet jag arbetade tillsammans med på den mässan och hon gick dit och hon  fick en annan avläsare och inte ett skit stämde av det avläsaren berättade.

Så en enorm  skillnad på de som läst en bok om  vad färgerna betyder  och de som använder sig av sin egen intuition och skippar  detta med grund betydelserna när det läser av färgerna.

Lasse

Tarotstollan
2014-04-15 22:43
#4

Jag brukar ta ett "aurakort" varje gång jag är på Livsstilsmässan här i staden. Kul att ha även om jag vet att auran ändras i varje sekund så det kortet visar ju egentligen inte mer än hur det var i den sekunden jag tog kortet!
Mitt första kort som jag tog för 6 år sedan var nästan bara helt gult med gråa partier runt kroppen. Det senaste var mera i turkos grönt.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

tarotlasse
2014-04-15 23:27
#5

#4

Det är jätte roligt med dessa aurabilder även om det inte finns en ända Kirilian kamera som fotograferar Auran på våra alternativmässor.

De är alldeles för tekniskt avancerade och kostsamma för att någon ska kunna åka runt med dessa kameror.

De kameror man använder på mässorna  är oftast en vanlig poloraid kamera med en handplatta som känner av värmen i handen och på elektronisk väg  eller  genom ett data program  skapar färgerna på fotot. 

Men det har inte det minsta med vår Aura att göra så egentligen helt felaktigt att kalla det för Aurafoto.

Jag är ju utbildad fototekniker och arbetar som medium.

Kirilian kameran och Aurafoto ingick i min utbildning som fototekniker men då rent teoretiskt eftersom så få kirilian kameror finns i Sverige.

Dock ingick inte avläsningar i foto utbildningen he he.  

Som du säger att tar du flera foton efter varandra kommer de inte se likadana ut färgmässigt  ngt av dom och då bara en som tolkar det med sin intuition som kan göra en bra avläsning.

De som lärt sig att tolka färger genom böckerna är då oftast helt ute och reser i sina  luddiga  och i bland katastrofalt dåliga tolkningar.  

Kvalitéerna på avläsningarna är allt från rena skräpet o  rent lurendrejeri till grymt specifika och träffsäkra avläsningar.

Kvaliten sitter inte i kameran utan i den som står bakom kameran och läser av bilden.

Men visst är det roligt med dessa färgtolkningar som  görs även om det inte är våran Aura på fotot.

Jag kan själv inte låta bli dessa foton på mässorna oavsett om jag arbetat på mässorna eller jag varit där rent privat och fått betala för fotot.

Oftast så när man arbetat på mässorna så har man bytt tjänster mot varandra så det har blivit många Aura foton genom åren.   

Lasse

Upp till toppen
Annons: