Annons:
Etiketteraurachakra
Läst 1734 ggr
Lonewolf
2014-04-13 00:31

Auratransformation

Hej jag sitter och läser kristallmänniskan av Anni Sennov och börjar bli väldigt sugen på att göra en auratransformation. Nu till min fråga ni som har gjort transformationen vad säger ni är den så bra som det verkar eller är den överskattad? Hur kändes det under och efter trannsformationen? Mvh Per

Annons:
mayolica
2014-04-13 11:11
#1

Har ingen aning om hur det funkar? men det ska finnas flera gamla trådar som handlar om det. Här är hittade jag en http://healing.ifokus.se/discussions/4dda9babd4ebea6ae5002088-auratransformation

~ mayolica ~

[Bettanbop]
2014-04-13 11:58
#2

Även tidningen Nära har skrivit en artikel om det nyligen.

Men jag har lite svårt för att tro på det dom skriver. Lägger hellre mina pengar på annat och fixar min Aura själv 👍

Men gör du den så får du gärna berätta hur det var och om du upplever någon förändring 🙂

🤗 Bettanbop

Älvan
2014-04-13 14:39
#3

Känns spontant inte bra att någon annan mixtrar med min Aura. Auran speglar även andlig utveckling och jag tror inte det är bra om man går frammåt för snabbt. Auran skiftar ju med våra erfarenheter och utveckling. Finns inga genvägar. Om det fanns en snabb lösning, vad gör vi då här på jorden överhuvudtaget?

Lonewolf
2014-04-13 19:49
#4

Jag är inte ute efter vad en tidning skriver utan jag är mera ute efter erfarenheter från någon som har gjort en transformering för det är ju en ordentlig summa pengar dom vill ha för det hela. Mvh Per

solvinge
2014-04-14 08:39
#5

Jag har gjort en sån, tyckte inte att det gav något positivt. Jag kände inte något speciellt vid överföringen. Jag tycker inte du ska göra det. Jag måste säga att det som har gett mig mest av allt det jag gjort är Zoes "Själens kraftkurser"

Upp till toppen
Annons: