Annons:
Etiketterifokussajten
Läst 1207 ggr
Amandla
4/1/14, 3:03 PM

Vill du bli sajtvärd på Healing?

Jag känner att jag inte har tid och energi nog för att ta tillvara på Healing på rätt sätt, utan vill sluta som Sajtvärd. Mina Medarbetare vill inte ta över, utan vi behöver en ny (eller gammal?) stjärna som träder in och ger sajten en nystart. 

Jag och mina Medarbetare kommer tillsammans att utse en lämplig person som vi känner förtroende för, alltså måste det vara någon vi redan känner till och litar på. Är du intresserad? Hör av dig snarast!


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Annons:
signemo
4/2/14, 3:27 PM
#1

Hoppas att någon har möjlighet att ta över. Om inte kanske den kan vara vilande ett tag. Nu vet jag inte hur det fungerar. Men kanske så att man kan läsa men inte skriva.

Är ju en intressant grupp så är ju kul om det fortfarande kommer att gå att läsa i.

Lycka till mer ersättare.

Var rädda om varandra

fossingen
4/4/14, 12:06 AM
#2

Absolut kommer denna sida att jobba vidare. :)


Soul1973
4/4/14, 1:09 AM
#3

Healing behövs. Likaså dela kunskap om healing.

Därför bör vi hitta sätt att ha denna sida aktiv så som den är nu

Amandla
4/4/14, 11:51 AM
#4

❤️


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
mayolica
4/4/14, 2:12 PM
#5

Jag hoppas att det kommer någon som vill och kan ta över sajten🌺

#1 sajter som är vilande fungerar ungefär som vanligt, man kan både läsa och skriva på dom.  http://support.ifokus.se/discussions/52405e78ce12c45af80005d9-vad-ar-en-vilande-sajt

~ mayolica ~

Amandla
4/10/14, 9:40 PM
#6

Puffar upp tråden 😉


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Annons:
fossingen
4/10/14, 10:44 PM
#7

Glöm inte mig Amandla ❤️


Amandla
4/10/14, 11:24 PM
#8

👍


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
rosmarin90
4/11/14, 10:42 AM
#9

Har du hittat någon ? Vad innebär värdskapet?

Amandla
4/22/14, 2:15 PM
#10

Puff! Jag har fått några intresserade men vill gärna ha fler förslag.

Att vara Sajtvärd är att ha ansvaret för sidan. Att kolla igenom alla inlägg så inga regelbrott begås, att ta tag i de problem som kan uppstå, uppmuntra medlemmarna till diskussion och ibland skriva artiklar. Alla sajtvärdar är olika, det finns de som älskar att hålla igång diskussioner och skriver många artiklar, andra tar Medarbetare till hjälp med sådant. Man måste vara över 18 år då man har det juridiska ansvaret för vad som publiceras.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Upp till toppen
Annons: