Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 263 ggr
Amandla
3/14/14, 5:41 PM

Fredag 14/3

Godkväll alla bortflugna healers 😉Det är väldans tomt här, var håller ni hus allihop?


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Annons:
[NeferNefer]
3/14/14, 5:47 PM
#1

Jag sitter ju här :-)

Amandla
3/14/14, 5:48 PM
#2

Ja, du ja! 😘


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
[NeferNefer]
3/14/14, 5:49 PM
#3

De andra kanske förbereder sig för fredagsaftonen, vad det nu än blir för något. :-)

Amandla
3/14/14, 5:50 PM
#4

Haha, "vad det nu är för något" läste jag… kan det vara ett tecken på att de flesta av mina dagar är lite för lika varandra? Vardag eller helg spelar ingen större roll 😛


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
[rumelle]
3/14/14, 5:50 PM
#5

Skyldig! Har faktiskt knappt rört datorn idag. Jag har läst och städat om vartannat hela lediga dagen. Nu har jag en kyckligpaj i ugnen och efter det blir det äppelpaj med vaniljvisp. Paj gillas i hushållet. ;P

Amandla
3/14/14, 5:52 PM
#6

Nu är du ju här i alla fall, Rumelle! 🙂Låter smaskigt det där, här har jag inte alls orkat planera vad vi ska äta till middag. Kanske ska ta tag i det? Orka, som de säger, dagens ungdom… 😴


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Annons:
[NeferNefer]
3/14/14, 5:56 PM
#7

Mmm … paj … vaniljvisp … mmm…

[GunillaF]
3/14/14, 6:11 PM
#8

Go afton.  Har bara ätit lite lätt. Har putsat bort gammalt lack och färg från en gammal kommod jag köpte i går. Nu ska jag ner i min snickarbod och måla den. Kommer att bli så fint.  Ha en bra fortsättning på Fredagskvällen!

[rumelle]
3/14/14, 6:34 PM
#9

Känner så väl igen det där med att inte orka planera kvällsmaten alla dagar! Så jag brukar bara planera inför söndag, tisdag och torsdag, så att min sambo kan få lunchlådor. Övriga dagar kan det bli vad som helst eller ingenting. :P

Amandla
3/14/14, 6:36 PM
#10

Gott att se dig här, Gunilla! Kul att få fixa lite 🙂


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Upp till toppen
Annons: