Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 363 ggr
Amandla
3/13/14, 7:15 PM

Torsdag 13/3

Godkväll! Jag har äntligen fått lägga upp benen i soffan, har uträttat lite olika ärenden under eftermiddag/tidig kväll och känner mig rätt mör. Först hos tandläkaren, upptäckte där att det inte alls var två år sen jag var där senast utan tre, trots det så hade jag bara aningens tandsten. Allt såg fint ut förutom en lagning som gått sönder i en kant, men det ska jag tillbaka och laga om några veckor. Ingen panik, det gör inte minsta ont.

Vad har ni gjort idag?


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Annons:
Tarotstollan
3/13/14, 7:53 PM
#1

Skönt när det går bra hos tandläkaren. Det är en lättnad både psykiskt och i plånboken!😉
Här har solen skinit och det verkar ha varit en vacker dag. Själv har jag bara tagit det lugnt eftersom jag har lite ont i ryggen men det är mycket bättre idag än hur det har varit.
Funderade på om det varit någon snäll människa som skickat mig lite smyghealing men vet att det inte får göras på det viset, så det kanske var någon snäll ande som förbarmade sig över mig!🙂

För min del blir det tv-tittande för resten av kvällen, vilket det brukar vara men på torsdagar är det extra många serier som jag följer!

Ha en trevlig kväll!🌺

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Amandla
3/13/14, 8:11 PM
#2

Vilka serier följer du, Stollan? Jag håller på och plöjer alla avsnitt av Förhäxad just nu, är inne på de sista avsnitten på säsong 7 och har bara säsong 8 kvar… Skönt att ryggen är bättre. Det kanske är dina guider som hjälpt dig?


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Tarotstollan
3/13/14, 8:38 PM
#3

Oj. det är så många serier så det blir en följetong om jag skall skriva alla, vissa går ju varje dag och vissa gånger måste jag se repriserna för att det ordinarie programmet krockar med annat jag skall se.
Nu ikväll ser jag på: Jamie upptäcker, Blacklist, Person av interest, Sex and the city, Criminal minds, Beauty and the beast, Navy CIS, The mentalist och avslutar med Biggest loser frampå morgonkvisten!🤪😃
Allt i ordning efter varandra!😂

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Amandla
3/13/14, 9:16 PM
#4

👍


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Upp till toppen
Annons: