Annons:
Etiketthealing-önskas-ges
Läst 359 ggr
[rumelle]
2014-03-03 12:43

Healing önskas!

Jag har den senaste tiden känt mig allt mer spänd och skulle vara oerhört tacksam för lite healing som kan hjälpa mig att slappna av mer. Jag är tandgnisslare och denna perioden har det varit extremt. Jag använder min bettskena men vaknar ändå med ömma tänder på morgonen och på senare tid har jag även fått sveda i tungan och bitmärken i kinderna, antagligen för att jag biter mig själv och suger med tungan i sömnen. Har även återfått problem med spända muskler i axel/nacke, vilket har varit bra i ett par månader fram tills nu. Detta gör att jag blir desto mer spänd och jag blir fast som i en ond cirkel. Jag har haft mycket i tankarna och det var varit många utgifter som har gått hårt åt min ekonomi, prylar som går sönder, problem med bilen, behov av nya glasögon och nu senast har ett av mina marsvin fått en knöl på halsen som behöver undersökas. Ska in med henne på onsdag och det vore ju fint om jag kunde vara lite mindre spänd till dess så att jag inte riskerar att bryta ihop så lätt. Jag är så blödig när det gäller mina små vänner. :P Så jag skulle vara oerhört tacksam om någon ville dela med sig av lite lugn till mig. Gärna i kväll eller i morgon kväll. Jag har sängdags vid nio, så därefter är det fritt fram! Tackar så hjärtligt i förväg!

Annons:
Amandla
2014-03-03 20:46
#1

Jag skickar till dig, du plockar själv ner det när det passar dig bäst.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
[rumelle]
2014-03-04 06:50
#2

Tack så hjärtligt Amandla! Det var både värmande och lugnande!

Amandla
2014-03-04 11:08
#3

🤗


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Denna kommentar har tagits bort.
[rumelle]
2014-03-09 07:20
#5

#4 Vad snällt av dig! Tyvärr ligger Stockholm lite för långt bort för mig och det lär nog dröja innan jag har vägarna förbi. 
Jag känner mig fortfarande lite spänd och så men det går absolut åt rätt håll. :)

Amandla
2014-03-09 10:28
#6

#5 Tyvärr: Jag tar bort alla inlägg av användaren i #4 och sätter skrivförbud, enligt iFokus Skrivregler får man inte spamma (det finns många exakt likadana inlägg av användaren) och enligt Healings egna regler får man inte göra reklam utan sajtvärdens tillåtelse. Jag ser inläggen som ett försök till smygreklam


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Annons:
[rumelle]
2014-03-09 10:36
#7

#6 Aha! Jag hade missat att användaren gjort flera liknande inlägg.

Upp till toppen
Annons: