Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 345 ggr
[GunillaF]
2014-03-01 11:52

God dagens 1:a Mars

Efter en jobbig och tung vecka med sjukdom och annat elände ville jag komma in för att skicka er en vårhälsing. Ja, jag tycker det känns som vår idag. 1:a Mars och en temperatur ute som gör att det går att ha fönster öppna och vädra ut vinter och sjukdomar.  Ha en riktigt bra första dag i Mars alla healers. Jag ska plantera om blommor, samt gå ut och andas in våren idag.

Annons:
majlar
2014-03-01 12:06
#1

God middag Gunilla och ni andra som tittar in.

Visst är det härlig luft ute, man känner hur mycket syre det är som man drar ner ända till maggen.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann.

Indiania
2014-03-01 12:06
#2

Goddagens Gunilla och alla andra!

I dag är jag riktigt ledsen efter jag fått reda på att Gunilla är borttagen på facebook som min vän.

Jag skulle aldrig komma på tanken att plocka bort dig från min vänlista Gunilla .Jag räknar dig som en av mina bästa vänner och vi har ju alltid haft fin och nära kontakt.

Kan någon härinne tipsa mig hur sådant kan hända? Kan jag själv kommit när någon knapp? Ibland får jag ju olika gilla mail kan någon vän suddas ut när man inte svarar på det?

Är för övrigt väldigt lite inne på facebook och kan inte med alla "grejer" där inne.

I alla fall blev jag både paff och ledsen när detta missöde har hänt.

Jag vill ju fortfarande vara din vän Gunilla vi har ju alltid stått varandra nära och haft så fin kontakt här på iFokus.

Kram till dig Gunilla! Hjärta

Önskar er alla en fin lördag!Blomma

" Var nära naturen - var när dig själv "

[GunillaF]
2014-03-01 12:51
#3

Vilken tur jag frågade dig vad som hänt och varför. Jag är rak i min kommunikation så därför frågade jag och ville veta. Tänk om jag gått och varit sur resten av livet och funderat på vad jag gjort dig Indiania!! Vilken tur det löste sig. Jag har inte en aning om varför eller hur sånt kan hända. Det enda jag vet är att jag inte plockat bort dig och du inte plockat bort dig. Resten är fördunklat som ett mysterium. Men slutet gott , allting gott! :-) Kram!

Indiania
2014-03-01 12:56
#4

HjärtaKram tillbaka GladGillar ditt raka sätt!

Vad vi är bra Gunilla! Skrattar

" Var nära naturen - var när dig själv "

[GunillaF]
2014-03-01 13:11
#5

#4 Eller hur :-)

tin-tin68
2014-03-01 13:49
#6

Hej på er alla!

Önskar er också en fin dag . Själv så ska jag i väg till min syster som fyllde i går. Har fixat en hemma gjord hudkräm av shiasmör,cocosolja, olivolja som jag mixat i hop. Man kan ju tillsätta bivax o e- vitamin men men man tager vad man haver hemma!!

☀️- sken till er alla!

Annons:
Upp till toppen
Annons: