Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 196 ggr
Amandla
2014-02-24 11:12

Måndag 24/2

God förmiddag! Nu är våren på gång i Värmland, fast såklart man är beredd på bakslag. Det är sportlov här, fem-sex plusgrader, blåser ganska mycket och det är bara spår av snön här och där. Skönt! 

Ska försöka få tummen ur och åka och hämta min fina ullmatta som varit på kemtvätten i två och en halv månad 😛Jag lämnade in den på ett ställe ett par mil härifrån eftersom det blev halva priset på tvätten jämfört med kemtvättarna i stan. Kruxet är ju bara just det, att det är lite krångligare att hämta den… fast nu får jag skärpa mig för de tar bara ansvar för den i tre månader, gissar att det kan betyda att de säljer den sen?


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Annons:
Indiania
2014-02-24 11:38
#1

God förmiddag Amandla och ni andra som tittar in!

Ja visst är det en känsla utav vår i dag, lite vårvindar friska.

Nu blev jag nyfiken var du lämnat in din matta på kemtvätt? Det är ju så dyrt att lämna in mattor på tvätt men halva priset låter ju bra.

Påminner om "Det okända" kl 21 i kväll.

Ha en fin fortsättning på dagen! Sol

" Var nära naturen - var när dig själv "

majlar
2014-02-24 11:49
#2

God förmiddag. Härlig skogspromenad idag. Fåglarna kvittrar och det är lite ljumma vindar. Härligt att vi går mot ljusare tider.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

Amandla
2014-02-24 12:26
#3

Indiania, det är kemtvätten i Edsvalla 🙂350 kr för en ullmatta i storlek ca 180 x 260 cm.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Indiania
2014-02-24 13:44
#4

Tack snälla Amandla!GladNär jag tänker efter har jag hört talas om den tidigare. Det var ett bra pris.

" Var nära naturen - var när dig själv "

Upp till toppen
Annons: