Godmorgon/ Goddag / Godkväll

5:e februari - onsdag

2014-02-05 07:54 #0 av: rore

Hej och god morgon i tråden!

Hoppas att natten varit god och att ni vaknar utvilade.

"foto: Rore"

VågDet förflutnas läxa. Blir framtidens lärdom Regnbåge

Anmäl
2014-02-05 08:27 #1 av: [Chakra]

Godmorgon!

Foto Chakra

"Lev inte livet för seriöst utan våga ta ut svängarna"

rak,

men hon hittar på alla möjliga konster.” – Predikaren 7:30

Anmäl
2014-02-05 10:15 #2 av: Indiania

God morgon Rore, Chakra och alla ni andra!

Tack för fina bilder!Blomma

Jag har varit på lab och tagit fasteblodprover och nu förutsätter jag att kalkvärdet i blodet är normalt. Så underbart att komma hem och äta frukost och dricka kaffe efter den långa promenaden.

Ha en härlig dag! Hjärta

" Var nära naturen - var när dig själv "

Anmäl
2014-02-05 10:35 #3 av: Andina

Go'Morron i tråden!

Och tack för helhärliga bilder! Hjärta

Klart kalkvärdet är normalt, Indiania, det har du ju beställt! Skämtar Ja, ibland är det lite extra gott med frukost - särskilt när man inte fått äta på ett tag.

Idag ska 100 % fokus ligga på jobberi vid datorn igen + lite "röja undan lite" här hemma mellan kaffepauserna.

Ha en fin o go' dag idag, allihop! Sol

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Anmäl
2014-02-05 10:41 #4 av: Indiania

#3 Ja nu har jag beställt det och tackar på förhand! Skrattar

Ha det bra hela da´n Andina!Sol

" Var nära naturen - var när dig själv "

Anmäl
2014-02-05 11:09 #5 av: Rithelo

Idag ska jag på yoga för första gången och de smäller på rejält - 2 timmar första gången...!! :O
Men jag antar att det innefattar lite prat också, eftersom det är via en rehabiliteringskurs. Annars lär jag väl vara helt slut i eftermiddag :)

Nu ska jag ut i den vackra frostbeklädda trädgården, hämta ved, vattna pelargoner i förrådet och ta en liten promenad :)

Ha det gott alla!

Anmäl
2014-02-05 12:06 #6 av: Amandla

Goddagens! Jag sov gott inatt, tyvärr minns jag inte alla häftiga drömmar mer än att jag hade velat berätta om dem Skämtar

Indiania, dina prover är perfekta! Tummen upp

Rithelo, det går säkert i lugnt takt på yogan Glad

Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.