Annons:
Etikettdjurkommunikation
Läst 578 ggr
j12345
2/2/14, 10:44 AM

vår katt är borta! tacksam för hjälp.

Vår katt är borta. Hon är en blandning av norsk skogskatt och är svart-grå-vit i färgerna. Väldigt nätt i kroppen och en prick på nosen. Hon har alltid varit utekatt och har nu varit borta ett dygn, vilket är väldigt olikt henne under vintertid, spec då det varit kring -16 grader. 

Vi har lockat och letat flera gånger, men utan resultat. Hon brukar ofta komma på en liten stund bara då man ropat på henne. Nu är oroliga att något har hänt henne. Vi vill så gärna att våran Mitza ska komma hem igen, kan någon hjälpa oss?

Annons:
michellan97
2/2/14, 10:57 AM
#1

Det där hände med min katt en gång också, och jag var så himla orolig så jag satt nästan o tjöt. Men sedan kom han bara hem som om ingenting och så gör katter. Det är bara att vänta, det ordnar sig 🙂❤️

Michelle

"Glöm dina bekymmer, i morgon kommer nya"

OberonsMatte
2/2/14, 10:59 AM
#2

Kolla alla stängda utrymmen i området. Är det så kallt borde hon ha försökt ta sig in någonstans.

Sajtvärd Katter iFokus

j12345
2/2/14, 11:12 AM
#3

Jaa, hoppas verkligen bara att hon är iväg på en längre promenad. Vi har letat och letat. Blir orolig att hon sprungit på en räv eller liknande och att hon inte är snabb nog när det är djup snö..

Andina
2/2/14, 11:24 AM
#4

Jag håller alla tummarna för att din katt kommer hem snart, j12345! Jag vet hur orolig man kan bli när de försvinner på det sättet.

Om det varit torrt (inte snöat o så) så kan det vara så att hon njuter av att vara ute och därför stannat ute lite extra länge. Min katt går inte ut om det snöar eller regnar. Men är det fint väder så är hon gärna ute, även om det är kallt. 

Sänder henne och Universum en bön om att hon ska gå hem till sin oroliga familj nu! ❤️

(Titta gärna in på hittekatter.ifokus och på kattpolisen.ifokus om det dröjer tills hon kommer hem. Där finns en massa bra tips om ens katt har försvunnit.)

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Amandla
2/2/14, 11:27 AM
#5

Hoppas kisse kommer hem snart! ❤️


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
j12345
2/2/14, 12:41 PM
#6

tack för tips och omtanke. vi letar fortfarande.

Annons:
majlar
2/2/14, 1:03 PM
#7

Lilla kissen. Hon kommer säkert tillbaka snart.

Upp till toppen
Annons: