Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 471 ggr
Andina
2/1/14, 4:28 PM

God Lördagafton!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tittar in för att önska er alla en god afton och hoppas att ni haft en skön lördag hittills!

Snön är tung nu, ryggen uppskattade inte alls mina försök till att skotta idag. Så jag skottade bara undan lite och hoppas på att plusgraderna ska räcka till för att skrämma iväg resten av snön… hoppas kan jag ju göra i alla fall… 😉

PrinsessKatten Luzy gör sig fin på scannern, Pappisen Queen of Laban sitter på min axel o pickar på mina öron och själv fingrar jag på tangentbordet. Datorn har tagit över hemmet - så mysigt när vi allihop samlas kring vår datamanick… 😉

HareGodis allihop! ❤️

Inte Ängeln men dock katten Gabriel

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Annons:
[GunillaF]
2/1/14, 5:13 PM
#1

Go midda Andina och alla adra! Har ont i mitt ben (höftleden) nånting så otroligt i dag. Skottat en massa snö och det är inte bra för mig. Det har kommit drygt tre dm på ett dygn!!! Har ju en som skottar åt mig annars, men magsjuka gjorde att den personen inte kunde komma. Har bakat hundra kanelbullar idag, bytt gardiner i två fönster och nu står ett matbröd gjort på många sorters mjöl, torkade aprikoser, russin och nötter, på jäsning i korg. Spännande att exprimentera, men det brukar bli bra. Har läst på FB att det varit fyra inbrott i "min by" i natt. Nu jäklar får vi mobilixera oss här. Jag är beredd med batong, pepparspray och älgstudsaren. Faan (ursäkta ordvalet) ta den som kommer till mig. Jag lovar att inte skjuta mer än i deras fötter om det inte är nödvändigt…. Ha en bra fortsättning på Lördan mina vänner!

[Chakra]
2/1/14, 5:58 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Godkväll!

En skön lördagskväll önskas er!

God mat och Melodifestival blir det här!

Snön är avklarad och kursarbetet inskickat. 

Foto Chakra

Amandla
2/1/14, 7:30 PM
#3

Godkväll! Jag har varit på hundutställning idag med Pixie, det gick hyfsat men ingen placering. På´t igen! 😃

Vi kom hem för nån timme sen, nu har Pixie fått ett gott lammben och jag har just smällt i mig en omelett med "extra allt", som salami, philadelphia, lagrad prästost, oregano och körsbärstomater. Nu är jag proppmätt 😛


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Upp till toppen
Annons: