Godmorgon/ Goddag / Godkväll

Godmiddag 31 januari

2014-01-31 12:31 #0 av: Amandla

Skrev först godmorgon och tittade sen på klockan så jag fick ändra till godmiddag LiparSov så länge idag att jag kommit helt ur rytm med kroppens egen klocka. 

Idag blir det bad och petnoga klippning av Pixie, vi ska på utställning imorgon Glad

Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt

Anmäl
2014-01-31 14:54 #1 av: [NeferNefer]

God middag! Jag har varit hos läkaren (allt är bara bra, tjohooo!), och kvällen ska tillbringas i goda vänners sällskap. Hoppas ni alla får en underbar afton och en helt fantastisk helg :-)

"All tid måste förflyta i sin egen takt. Ibland dricker man kaffe. Ibland dricker man kaffe inte." (Mikael Niemi)

Anmäl
2014-01-31 15:52 #2 av: Andina

God eftermiddag i stugorna!

Vad kul med utställning igen, Amandla! Håller tummar o önskar lycka till - hoppas du får komma hem med en segerpokal! Pokal

Det är rätt åt dig, NeferNefer - att allt är tjohoo-bra! Det är du värd! 

Sysslar med att flytta omkring papper o fingra på tangentbord idag. Medan snön vräker ner hela da'n. Små blöta snöflingor, så jag har inte behövt dra fram snöskyffeln än - gissar att jag får göra det imorgon bitti istället. Kallt o ruggigt har det varit inomhus också - men nu börjar elden, äntligen, göra verkan. Har frusit hela da'n... burr..

Ett gott veckoslut o härlig helg önskar jag er alla också! Sol

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.