Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 312 ggr
daga
1/29/14, 9:52 AM

God morgon den 29 januari

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon alla healers. Vintern behåller sitt grepp och det är vitt och vackert. Mera snö är att vänta idag så det blir till att skotta snö i dag också. Önskar er alla en fin onsdag.

Egen målning och foto.😃

Annons:
majlar
1/29/14, 9:59 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

God morgon alla. Idag väntar vi hem äldsta grabben och hans fru. Det ska bli skoj. 

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

foto majlar

Amandla
1/29/14, 10:15 AM
#2

God morgon! Jag ska till vårdcentralen och lämna lite prover (rutin bara). Sen MÅSTE jag ta itu med att bada och klippa lilla Bella, tror hennes matte kommer och hämtar henne idag…


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Indiania
1/29/14, 10:59 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

God morgon!

I dag behöver jag bara skotta snökanterna efter plogen, det har slutat snöa! Glad

Ha en skön dag på er!

Foto Indiania

" Var nära naturen - var när dig själv "

[rore]
1/29/14, 11:24 AM
#4

God dagens i kojor och slott!

Grå mulet där ute men ändå ganska så skönt. Nu har jag varit lite nyttig. Potatis gratängen står i ugnen.

Golven avtorkade och mina små torrlagda krukväxter har fått vätska upp sig🥳

Jag drömmer om hus, men så här på vintern är det faktiskt ganska bekvämt att bo i lägenhet. När andra skottar upp snön😛.

Andina
1/29/14, 1:08 PM
#5

Go'Eftermiddag!

Lite kylslaget här också! Jag avundas inte er som måste skotta. Denna vinter har jag haft en så oändlig tur, för det har inte snöat mycket alls. Hittills. Så snöskyffeln har inte behövt rastas mer än ett par gånger. Och det är för mig "lycka"! Har ju svurit över det evinnerliga skottandet de senaste vintrarna. Jag får bara hoppas att snöskyffeln får vila resten av vintern också ;) Jo, det är bekvämt att bo i lägenhet ibland… 

Härlig målning, Daga! Och härliga bilder Majlar o Indiania! 

Oj, växterna… tack för påminnelsen, Rore… ☺️

Jobbhögen väntar på mig!

Ha en fortsatt go' dag allihop! Hela da'n! ☀️

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Skogshumblan
1/29/14, 8:24 PM
#6

God kväll. Här har det blåst så kallt och isande ett par dagar nu. Blir inte mycket tränat kan jag säga. Jag hoppas ni får en fortsatt skön kväll och natt när det är er tid för sånt.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
Amandla
1/29/14, 9:08 PM
#7

Godkväll i stugorna 🙂Här är det också blåsigt och usligt kallt, jag är ute så lite som möjligt. Såklart hundarna får sitt, men jag skickar ut Ettan med dem 😇Han sitter bara klistrad vid sin dator annars, så det gör honom gott.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Upp till toppen
Annons: