Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 266 ggr
Skogshumblan
1/27/14, 7:14 AM

God måndag 27 januari.

God morgon vänner och välkomna till en ny vecka. Hoppas du fått vila upp dig under helgen så du är redo för veckan framför oss. Killarna på iFokus har gjort om, jag tycker det blev jättebra. Ha en skön dag & vecka!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
[NeferNefer]
1/27/14, 7:28 AM
#1

God morgon, god morgon! Önskar er alla en underbar Månens dag! :-)

[GunillaF]
1/27/14, 7:36 AM
#2

God morgon. Ha en riktigt bra Måndag!

mayolica
1/27/14, 9:37 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

God morgon på er allihopa 👋

Ha en bra dag.☀️

~ mayolica ~

Indiania
1/27/14, 9:43 AM
#4

God morgon på er alla!

#3 Vilket fint foto Mayolica!

Det har kommit en hel del snö i natt så jag vet vad jag skall göra.

Ha en fin start på veckan!Ballong

" Var nära naturen - var när dig själv "

majlar
1/27/14, 9:49 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

God morgon. Här har det också snöat lite i natt. Riktigt behaglig temperatur, med lite snålblåst. 

Lilla Mailo är här denna veckan. Han trodde att han kunde bete sig mot Iris som han gjorde mot Siri. Men, se det gick inte. Iris är mer bestämd och låter honom inte hålla på. Nu förstår jag idag, vad snäll Siri var, hon sa aldrig ifrån.

Jag tror Mailo blev riktig snopen när han fick sig en åthutning. Nåja, dom är goda vänner och det är det som är viktigast.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

Skogshumblan
1/27/14, 9:51 AM
#6

Bra att Iris säger ifrån, bara det är på rätt sätt. Hoppas de och ni får en trevlig dag!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
Andina
1/27/14, 10:01 AM
#7

Go'Morron i slott o koja!

Och tack för helt ljuvliga bilder! ❤️ 

Här har vi sluppit mer snö, -3 grader men en iskall snålblåst viner omkring bland trä'na o håller en vaken halva nätterna.

Reda ut stök o jobb är vad som stått och står på listan se'n ett tag nu, så får läsa ikapp när allt lägger sig o jag hinner titta in mer som vanligt igen.

Ha en fin sista januarimåndag allihop! ☀️

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Amandla
1/27/14, 10:51 AM
#8

God morgon! Här är det lite busväder, blåser som *usch* och snöar. Jag var just ute med fyra små pudlar, förutom mina egna två är det mammas Daisy och så Bella som jag passar ett tag. Bella gillade vädret, hon hoppade och for omkring som ett litet torrt löv 😍De andra var, liksom jag, måttligt roade.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Upp till toppen
Annons: