Annons:
Etiketthealing-önskas-ges
Läst 473 ggr
sunnydays2014
2014-01-13 13:47

Hjälp med tålamod och ilska?

Hittade hit av en slump och såg alla dessa inlägg om önskad healing.

Skulle det fungera även för mig utan någon förkunskap, kan jag "ta emot" via datorn? Hur gör jag ?

Jag känner att jag tyvärr är negativ och faller tillbaka i samma tankemönster, jag önskar främst att jag kan ses det positiva i situationer och i medmänniskor, ha tålamod och inte ta till ilska.

Annons:
zab
2014-01-13 21:42
#1

Healing fungerar utan att mottagaren behöver kunna något. Det hjälper om man är avslappnad och öppen för att ta till sig healingen.

Jag tycker du har en väldigt vacker begäran som handlar om att få en mer positiv syn på livet. 

Det som jag skriver här nedan är hur jag ser på saken, andra kan tänkas se det annorlunda.

Healing kan ge utrensningsreaktioner. Har du lätt för att känna ilska så bottnar det förmodligen i andra känslor och händelser i ditt förflutna. Vid healing kan dessa komma upp för att bearbetas och du kan behöva gå igenom en jobbig period innan det blir bättre. Även om det inte kommer upp minnen så kommer healingen att lösa upp energimässiga blockeringar. Det kan t.ex. vara negativa energier. När dessa löses upp så kommer den negativa energin ut i ditt energiflöde, vilken kan göra att man t.ex. känner sig ledsen helt utan anledning. Det går över efter ett tag när energierna lämnar kroppen, men jag tycker att man ska vara medveten om att healingen kan göra att saker faktiskt känns jobbigare ett tag innan det blir bättre.

Om du är intresserad av att jobba med dig själv, med healingen som stöd, så kan du skicka ett meddelande till mig så kan vi bestämma en tid.

Amandla
2014-01-13 21:45
#2

Du kan ta emot via den uppkoppling vi alla har till varandra, genom universum 🙂och det behövs ingen dator för det utan det räcker med att vi skickar healing till den som ber om hjälp, du i det här fallet.

Jag skickar till dig, du plockar själv ner healingen när det passar dig. Detta innebär att du ska ligga still och vila, för man kan bli yr och påverkad av healing. Se till att ha ett glas vatten bredvid för du kan komma att bli törstig. När du är redo så tänker du bara "nu är jag redo att ta emot healingen som Amandla skickar till mig". Det kan hålla på alltifrån en kvart till någon timme, så planera inte in att du ska göra något direkt efter utan se till att du kan vara i stillhet.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
sunnydays2014
2014-01-13 21:57
#3

Ok, tack så väldigt mycket för era svar. Sak planera in tid för mig själv, tack och trevlig kväll!

Upp till toppen
Annons: