Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 379 ggr
Amandla
1/13/14, 12:28 PM

God middag 13/1

Hur har ni det idag? Här är det fjorton minusgrader, usch och fy 🥶 Jag längtar efter vår, grönt ute, fåglar och fjärilar… och att få plantera blommor på balkongen och sen sitta därute och njuta av solen.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Annons:
[GunillaF]
1/13/14, 12:41 PM
#1

Go midda!

Kallt som rackarn idag. -18!!! Men jag är varm och "upphetsad" (läs förbannad) av Postkodlotteriets säljmetoder.

Har ni lott(er) hos dem och nyss fått ett brev från dem så läs i länken. Ja andra kan ju också läsa, i avskräckande syfte. Jag som aldrig köper lotter eller spelar på nått, gick med i postkodlotteriet nästan direkt de startade för många år sedan och har min lott som jag betalar för varje månad, för jag tycker att det gynnar bra mål. När jag nu läste detta (se länk) så börjar jag fundera på att gå ur för de där säljfasonerna gillar jag inte. Man ska alltså höra av sig om man inte vill vara med på en extradragning i sommar och ser man inte att man måste höra av sig så drar de 160:- från ens bankkonto. Fy… :-( http://www.svd.se/naringsliv/nyheter/sverige/postkodlotteriet-drar-pengar-utan-samtycke_8886068.svd#xtor=AD-500-[svd.se/naringsliv]-[]-[Textlank]-[aftonbladet]-[]-

Ha en bra dag hörni!

Indiania
1/13/14, 1:12 PM
#2

Godmiddag alla!

Här är det -9,6 just nu.

#1 Gunilla jag har också fundrat på att gå ur postkodslotteriet, jag har också varit med sedan det startade. Det har skrivits mycket om deras fula metoder på sistone….nej det är för jäkligt. Har man varit med i så många år så blir det väl grannyra om man går ur, de vet precis hur vi täker. Men det lutar allt åt att jag skall gå ur lotteriet nu.

Ha en fin fortsättning på dagen!🌺

" Var nära naturen - var när dig själv "

[GunillaF]
1/13/14, 1:28 PM
#3

#2 Till en början kan man iaf ringa och tacka nej till den extra dragningen.

Andina
1/13/14, 2:15 PM
#4

Go'Eftermiddag i stugorna!
Fint, snöigt, soligt o kallt - här också. Men även jag längtar till våren! ;)

Kan tyvärr inte vinna något, eftersom jag inte har nå'n lott. Det låter inte bra om de fulsäljer… ska läsa länken senare.

Bråttomjobb. Så tittar in lite sedanom igen.

Ha en fortsatt fin vintermåndag! Sol

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

signemo
1/13/14, 4:48 PM
#5

Hej.

Hoppas allt är bra med Er.  Ja förutom irritation äver postkodlotteriet då.

Känner Ni till denna kvinnan.?

http://reikihealing.dinstudio.se/text1_12.html.

Hittade hennes sida igår.

Kram

Var rädda om varandra

[GunillaF]
1/13/14, 5:18 PM
#6

#5 Har aldrig hört talas om henne. Men varför alla varianter av healing frågar jag mig, när ändå healingen kommer från en och samma källa?! Njäääe, jag är skeptisk. Kunde du hitta något om var hon håller till, signemo?

Annons:
signemo
1/13/14, 5:33 PM
#7

Nej, kan jag inte , konstigt

Var rädda om varandra

Upp till toppen
Annons: