Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 290 ggr
Amandla
2014-01-08 10:20

God onsdag 8 januari

Morning! 🙂Jag drömde en massa konstigheter i natt, i den sista drömmen såg jag först en stor gris, sen en häst och till sist en liten flicka träffas av blixten och kastas flera meter upp i luften. What!? 🤔


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Annons:
Indiania
2014-01-08 10:31
#1

Godmorgon Amandla och ni andra som tittar in!

I drömmens värld kan allt hända🙂Här har ett rådjur varit på besök i dag och gått runt bland grannarna. Blir lika glad varje gång jag ser ett rådjur, de känns som en hälsning från andevärlden ibland och i dag satt jag och pratade om min pappa när rådjuret dök upp.

Ha en fin dag med det ni gör! 🌺

" Var nära naturen - var när dig själv "

majlar
2014-01-08 10:49
#2

God förmiddag.

Nu har granen plockats ner och ljusstakarna. Men, fy vad det blev tomt.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann.

Andina
2014-01-08 13:30
#3

Go'Mittpåda'n!

Oj vilken dröm, Amandla! Kan tro att djuren har med 'krafter' att göra. Blixten är ju också en kraft. Som den lilla flickan (=du) slås av… Jag upplever den som något positivt! Någonting spännande är i görningen, du slås av blixten (som för dig högt) hästkrafter, stor gris kan vara mycket näring (mat)… jah… associera vidare till din dröm så kommer du säkert att hitta ledtrådar i den.

Vad mysigt med rådjursbesöket hemma, Indiania! Kan mycket väl tänka mig att det är någon nära, pappa?, som kommer med rådjuret.

Har också drömt mycket konstigt inatt, och mycket djur. Minns tyvärr ingenting av drömmarna längre… de försvann med första morgonkaffet tror jag.

Jag tror att du fyller ditt tomrum efter julpyntet snart, Majlar! Med dig själv, din energi och din kreativitet!

Här ska det göras i ordning för att åka ut lite ärenden och dra i tvätthögar o andra 'högar'… (de växer, hur mycket jag än drar i dem… ;) )

Ha en fin fortsättning på Lillördan allihop! 

>ó<
_*sol* 
_(får inte upp smilisarna)

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Upp till toppen
Annons: