Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 534 ggr
Amandla
1/6/14, 2:28 PM

God trettondag!

Hur har ni det så här på julhelgens sista röda dag? Jag hade tänkt plocka bort sakerna men är alldeles för trött (var på långresa/hundutställning/födelsedagsfirande precis hela dagen igår). Nå, dagen är ju inte slut än och kanske kanske att det händer fram emot kvällen. Så länge jag låter bli att peta på granen så barrar den inte 😛


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Annons:
signemo
1/6/14, 3:49 PM
#1

Hej.

Har plockat undan lite tomtar. Men mina röda gardiner i köket får sitta uppe de är enfärgat röda. Ljusstakarna får lysa upp lite till. Julgranen har hamnat utanför.

Nu är det våffelgräddning😃

Var rädda om varandra

Andina
1/6/14, 3:55 PM
#2

Tittar in som hastigast - o säger Hej!

Julen är lätt undanstökad här hemma - det är inte många julesaker som plockats fram. 

Efter dåligt med sömn på sistone så känner jag mig rätt trött också. Får liksom inte ändan ur när det gäller att slutföra någonting. Men påbörjar en hel del… 

Tittar in sedanom igen. HareGodis hela resten av måndagen allihop! Hjärta

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

majlar
1/6/14, 4:01 PM
#3

God eftermiddag alla. Här står pajen i ugnen. Barnbarnen är här, dom har hittat glassen i frysen, så den dörren åker upp och igen i ett evigt fläng.

Hmm undrar om dom orkar någon paj sen. 

Ha en fin dag alla och var rädda om varann.🎈

Indiania
1/6/14, 4:10 PM
#4

God eftermiddag!

Har fått undan julsaker det är bara granen kvar att plocka ur och få ihop.

Ni kommer väl ihåg "Det okända" i kväll. Det är Mediet Camilla Öhrnbergs tur i kväll.

Ha en härlig kväll!✨

" Var nära naturen - var när dig själv "

[GunillaF]
1/6/14, 8:01 PM
#5

Go kväll alla! Här är bara adventsakerna borttagna. Ni vet ju…. "Julen varar ända fram till påska"… Ha en bra fortsatt trevlig trettondagskväll. I morgon är det vardag och jobb igen!

Upp till toppen
Annons: