Annons:
Etikettdjurhealing
Läst 1256 ggr
HaraldochAlex
1/6/14, 12:05 AM

Omedveten djurhealing

Jag är 15 år och har en lång medial bakgrund. Bland annat så healar jag. Men bara djur som jag tror behöver det ("frågar" de alltid innan och kollar om de är villiga att ta emot, annars så healar jag  inte). Jag ser också till att det inte är min energi som förflyttas utan jag ser till att jag bara är en länk mellan andlig energi och djuret.

Mitt problem är att jag healar också omedvetet. Varje gång jag håller i ett djur så pirrar det i händerna, precis som när jag healar medvetet. 

Jag vet inte om energin kommer från mig själv eller om den är andlig. 

Hur vet jag skillnaden? 

Hur gör jag för att hindra detta?

Är det farligt på något sätt? 

Tacksam för svar.

Annons:
allhealing
1/6/14, 12:33 AM
#1

Ingenting kan ske utan att bägge parter på någon nivå är med på det som sker. Det är aldrig farligt. Du behöver inte hindra det eftersom bägge är med på det. Du skriver redan att du aldrig gör någonting mot någon annans vilja. Då vet du det djupare inom dig att det är din avsikt. Därför blir det aldrig fel.

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

förändring är alltid en möjlighet

HaraldochAlex
1/6/14, 12:45 AM
#2

#1 

Tack för ditt svar!

Så det är det inte min egna energi som överförs utan det är den andliga?

allhealing
1/6/14, 2:37 AM
#3

För mig betyder healing hel. Dvs, helheten. En healer helar därför ingen med sin egen energi eller medvetande. En healer hjälper den andra att bli medveten om orsaken till varför obalans existerar så den andra kan välja balans istället för obalans.

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

förändring är alltid en möjlighet

HaraldochAlex
1/6/14, 2:54 AM
#4

#3 Okej, tack så jättemycket :)

zab
1/6/14, 9:57 AM
#5

Genom att öva upp din känslighet för energier så skulle du nog få svar på dina frågor. Försök känna varifrån energierna kommer och hur de rör sig.

Det kanske inte ens är så att du skickar ut energi. Pirrningarna kanske bara kommer av att du känner av djurets energier?

Men absolut, det kan vara omedveten healing, och det är i så fall inte farligt utan så att energin dras till de som behöver den. Möjligen kan du bli trött om det är så att du ger av din egen energi snabbare än du fyller på.

Upp till toppen
Annons: