Annons:
Etiketthealing-önskas-ges
Läst 567 ggr
anwa
1/5/14, 2:03 PM

Ber om hjälp

Hej på er, Har trasslat till det lite i livet & känner att jag behöver ta tag i situationen. Men förtillfället känner jag mig, mins sagt, dränerad, orkeslös & inte särskilt glad. Jag är normalt sätt mycket possitiv som person, men känns som om all energi & glädje bara runnit ur mig. Har tidigare provat distanshealing & blev då glatt överraskad av resultatet. Skulle bli djupt tacksam om någon har möjlighet att hjälpa mig lite genom att skicka lite utrensande, uppiggande healing. Eller om någon vet var jag kan vända mig för att få hjälp med detta. Tack snälla, på förhand!

Annons:
Andina
1/5/14, 2:11 PM
#1

Jag sänder lite stärkande och lugnande "healingbubblor" till dig som du får fånga in (med tanken) när och om du vill ha. Sent ikväll skickar jag lite distanshealing till dig också, troligen efter 23.00, om det passar dig. Sover du då, är det bara bra.

Passa på själv också att unna dig att 'bara vara' i några da'r. Låt kropp och själ vila ut och håll inte tag i tankarna, utan låt dem komma och släpp dem se'n o töm ditt huvud på det viset. För det är i första hand tankarna som dränerar dig på kraft.
Tillåt dig själv att bara släppa taget o vila ett tag. Känslomässigt och fysiskt.

Vi kan inte alltid vara positiva, optimistiska o glada. Utöver att du känner att du har "trasslat till det lite i livet" så påverkas du säkert av mörkret o årstiden och av människorna omkring dig. Det är så många som går omkring och är trötta, håglösa o deppiga just nu.
Så tillåt dig att inte 'måsta vara glad' också.

Styrkepepp! 

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

anwa
1/5/14, 2:51 PM
#2

Oj,Oj, Oj, vilket otroligt snabbt & fint svar, känns som en "skänk från ovan"….. TUUUUUUSEN TACK, snälla du, för din otroliga generositet & dina fina, varma stärkande ord!!! Ska följa dina kloka råd & försöka släppa tankarna. Det blir perfekt med healing efter 23:00 ikväll. Ska lägga mig ner avslappnad & ta emot så mycket det bara går :-). & dom små "bubblorna" ska jag förvalta & plocka ner när dom som bäst behövs….. Åter igen, är så tacksam för att du villl hjälpa mig lite på traven!!! Skickar en STOR TACK-KRAM tillbaka!!!

anwa
1/6/14, 11:48 AM
#3

TACK SNÄLLA Andina för healingen igår kväll!! Nu ska jag försöka ta det lugnt, släppa tankarna & hoppas på att healingen hjälper till lite att få energin tillbaka :-)

Andina
1/6/14, 4:00 PM
#4

Tack, det var så lite så. Fick en bild av dig som ett stort vackert träd som sträckte sina armar/grenar upp mot skyn och tog in energi och kraft från ovan, som fylldes på hela tiden o gick rakt igenom kroppen och ner i jordens mitt. Det var en härlig bild.

Fortsätt att ladda kraft och livsglädje nu! (Jag fyller gärna på lite inatt igen, om du vill.)

Kram!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

anwa
1/6/14, 6:29 PM
#5

Inte alls lite, utan otroligt stort, att du så generöst delar med dig av tid, energi, värme & omtanke!!! Vet inte hur det funkar & hur mycket tid & energi du själv får avsätta, vill ju inte ta upp all din tid…..men naturligtvis tar jag tacksamt emot påfyllning av healing ikväll igen, om det inte är allt för bökigt för din del. Vacker beskrivet med trädet & lite så var nog själva känslan för mig med. Att jag bara öppnade upp & sög in all energi som kom :-).

Andina
1/6/14, 6:55 PM
#6

Då sänder jag lite påfyllning till natten igen! 🙂

Tänk på det, du har hela Moder Jord och Universum som är fyllt av energi - det är bara att ladda hem! :)

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
anwa
1/9/14, 8:55 AM
#8

Måste bara säga, åter igen, TACK för att du tog dig tid att skicka mig healing !!!! Vaknade upp i morse & känner mig betydligt lugnare i själen, lite gladare & lite starkare :-)….. så det känns som din healing börjar ge resultat. Allt gott, värme & kärlek till dig, Andina!!!

Andina
1/9/14, 10:01 AM
#9

Vad skönt att det känns lugnare inombords nu, Anwa! 

Du har nog gjort det allra mesta jobbet själv. Fortsätt med det och när tickandet i huvudet börjar ta över igen, stanna upp, ta några lugna andetag och släpp tankarna att flyga - ut ur huvudet. Ge dig själv en varm o kärleksfull kram. 

Så, fortsätt att vara snäll och omtänksam mot dig själv! Kram! 🤗

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Upp till toppen
Annons: