Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 495 ggr
Amandla
2014-01-03 09:50

God morgon 3 januari

God morgon! Hur har ni det, är det lika mörkt hos er som hos mig? Inte mycket till dagsljus idag inte. Tur att jag har gran, adventsljusstakar och stjärnor kvar som lyser upp och myser till det 🙂


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Annons:
majlar
2014-01-03 10:13
#1

God morgon.

Här är det också mörkt. Får också ha kvar stakar och gran och massa ljus.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann🎈

Indiania
2014-01-03 11:29
#2

God förmiddag!

Visst är det mörkt, i går kväll tog det nog rekordet. Säger som Amandla och Majlar tur att man har lite ljus att tända inomhus.

Skulle någon ha klart väder i kväll kom ihåg att titta efter stjärnregn på himlen.

Ha en fin dag!✨

" Var nära naturen - var när dig själv "

[GunillaF]
2014-01-03 12:31
#3

God middag. Är hemma på lunch och huset är så tomt och trist nu igen sedan jullovsfirarna åkte hemöver i morse. Nu får man ställa om sig till ensamhushåll igen. Ha en bra fortsättning på dagen alla healers.

[rore]
2014-01-03 12:55
#4

God dagens på er!

Önskar er alla en god fortsättning på det nyss påbörjade året.🥳

Andina
2014-01-03 14:35
#5

Go'Eftermiddag i stugorna!

Här är det regnigt, grått, mulet och murrigt! Så det blir inget meteoritregn att skåda här i alla fall!

Har fått en leverans från UPS idag, men det blev lite kaos… Bilen körde upp för branten (vilket de normalt inte gör - den är för brant, backen), nästan ända upp. Men se'n när han skulle åka igen, så fastnade han i backen och däcken bara spann o han gled mer o mer ner i diket… I flera timmar försökte vi få bilen på "rätt köl" igen - till slut fick vi (=han) hjälp av två karlar som fixade det. 

Känner mig lite ruggig nu efter att ha strulat i regnet i flera timmar. Så en kopp varmt kaffe ska göra gott nu!

Ha en fortsatt fin mysfredag och ett gott veckoslut allihop!☀️

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

TezzD
2014-01-03 20:51
#6

Indiania, stod det något om klockslag? 

Hoppas alla haft en bra dag, min har varit lite ssådär och nu sitter jag med huvudvärk, så det sulle varit avkopplande och energifriande att få se regnet ikväll

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Annons:
[Bettanbop]
2014-01-03 22:43
#7

God kväll i tråden 👋

Dagen har varit lugn och skönt avkopplande. Hade egentligen massor att göra men det blev inget gjort 😉

Vad har jag missat nu då? vilket regn? förhört gubben men han såg inget på kvällsvändan med hundarna.

Upp till toppen
Annons: