Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 648 ggr
Skogshumblan
1/2/14, 8:07 AM

God 2 januari!

God morgon! Nu är det jobbdag igen för vissa, hoppas ni kommer i väg till jobbet i tid. Själv ska jag i väg till tandläkaren om ett tag, har en plomb som ramlat ut så det är ett hål rakt in i tanden. Inte så skönt… Sen blir det loja städtag tror jag. Dotera har gått loss med mitt gamla dockskåp och det är så kul att leka med henne och dela glädjen! Oavsett vad ni gör idag så önskar jag er en kanonfin dag!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
[GunillaF]
1/2/14, 8:36 AM
#1

God morgon Skogshumblan. God morgon alla andra när ni kliver upp.

Sitter på jobbet sedan en timme tillbaka. Funderar på varför jag inte tog ledigt de här två dagarna för det finns inte mycket att göra här. "Nåja, vad är väl en bal på slottet…"

Ha den bästa av dagar alla healers.

Amandla
1/2/14, 10:20 AM
#2

Morning! Jag har inga planer alls för idag, det blir som det blir 🙂


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Andina
1/2/14, 11:08 AM
#3

Go'Förmiddag!

Lycka till hos tandis, Skogshumblan! Näe, fy bubblan för plomber som ramlar ur…
Vad mysigt att leka med 'gamla dockskåpet'. Mitt gamla dockskåp har nog sett sina sista dagar för länge, länge se'n… blir lite nostalgisk…

Ah, ja, Gunilla, vad är väl en bal på slottet…?! Kanske kan du smita iväg lite tidigare idag o imorgon i alla fall! Säg inget bara… bara smit.

Mina planer är lite som dina, Amandla. Jag drar i en tråd i taget, så får jag se vilken tråd det blir. 

Ha en fin första torsdag på er allihop! ❤️

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Indiania
1/2/14, 11:09 AM
#4

God förmiddag!

Grått och trist väder ute men inne är det ljust och fint.

Ha en skön dag på er utan krav!🌺

Jag gör som dig Amandla tar dagen som den kommer!🙂

" Var nära naturen - var när dig själv "

Toyan
1/2/14, 11:49 AM
#5

God förmiddag!

Tittar in och önskar alla en fin dag☀️🌺

[Chakra]
1/2/14, 1:16 PM
#6

Och jag önskar också alla en fin dag! Skönt med en vardag igen bland alla helgdagar❤️

Annons:
Skogshumblan
1/2/14, 2:57 PM
#7

Tanden är åtgärdad, infektion i rotkanalen, inte konstigt att det gjort ont! Goaste sköterskan stod i kassan när jag kom ut så nästa gång för jag komma till henne och den bra tandläkaren. Kostade inte skjortan men kändes! Nu mer lek med dockskåp och alla djur!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

signemo
1/2/14, 6:12 PM
#8

Här slappas det. Jobbet på tisdag kommer tillräckligt fort. Ute har det varit grått idag, men inne varmt o mysigt. Min lilla kamin är tänd och jag funderar på vad det skall fixas till kvällsmat. har Ni tips ?

Har Du ingen möjlighet att vara ledig imorron Gunilla?

Ha en fin kväll goa vänner

Var rädda om varandra

[GunillaF]
1/2/14, 8:27 PM
#9

#8 Jo det skulle kanske ha gått på något sätt om jag ansökt om det för flera veckor sedan, men jag förlorar drygt en tusenlapp på att ta ledigt en dag så…… Efter jul behöver hela lön komma in.

signemo
1/2/14, 8:52 PM
#10

Jo, så är det ju Gunilla. Du får ha en fin dag ändå imorron

Var rädda om varandra

Skogshumblan
1/2/14, 8:56 PM
#11

Gunilla, synd att det är så mycket ekonomi inblandat. Hoppas somsignemo att du får en bra dag i morgon på jobbet. 💕

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[GunillaF]
1/2/14, 9:07 PM
#12

Tack Signemo och Skogshumblan. Önskar er en bra dag i morgon också!

Upp till toppen
Annons: