Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 224 ggr
Amandla
2013-12-30 12:03

30 december

Hallå allihop! Jobbar ni idag eller är ni lediga? Jag är ju alltid ledig, även om jag fyller mina dagar med annat. Måste skryta lite, jag har gått ner sju kg sen i augusti 😃"bara" 20 kg kvar…


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Annons:
Andina
2013-12-30 12:11
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Heh, du hann före, Amandla! Skrev just på en 'morgontråd'… 😃

Här är det jobbfix på min lediga dag. :) Lite av varje får det bli, jobbfix, hemmafix, vara ledig - varvar alltså.

Grattis till viktminskningen, det är ju jättebra gjort! 🏆 Återstående kilon följer nog med 'av bara farten' tror jag. Klart du ska vara stolt över dig själv!

Här har vi en strålande vacker dag igen! Och det är så härligt! Sol, sol, sol! Men inte kan man tro att det är dagen före nyårsafton - ser mer ut som en vacker vårdag. Det gillar jag! :))

Ha en fin sista måndagen för i år-dag allihop! 🌺☀️

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[Bettanbop]
2013-12-30 12:49
#2

Hejsan hoppsan alla vänner 👋

När jag vaknade i morse så hade jag en fundering och tänkte att DET skall jag fråga om här. Men som vanligt så trodde jag att jag skulle komma ihåg frågan, men icke sa nicke 😃

Här har solen tittat fram och strålar så fint, så vi ska ta en liten promenad och titta på ett Häxbål 🙂 Det skall tydligen inte gå att förstöra den och den varken växer el blir mindre el förmultnar.

Upp till toppen
Annons: