Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 613 ggr
[GunillaF]
2013-12-28 12:31

Godagens 28:e December

Här var det lugna gatan må jag säga! Var är ni? Hos mig är det inte lugnt med folk fulla huset, men jag trivs som fisken i vattnet med att ha barn, barnbarn och övrig släkt och vänner omkring mig så jag njuter för fullt! Hoppas ni haft en fin julhelg och tar igen er nu i mellandagarna innan nästa festlighet äger rum - tänker på Nyår. Ha först en fin Lördag nu alla healers :-)

Annons:
[Chakra]
2013-12-28 12:49
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

God Middag!

Hos mig är det lugnt! Mitt hus är inte fullt. Det är bara jag och barnbarnets kanin här som jag sköter om några dagar.

Ha en skön dag allihopa som tittar in på iFokus!

Amandla
2013-12-28 13:21
#2

Goddagens! Här är det lugnt, vovvarna sover, Ettan sitter vid sin dator (vad annars) och Tvåan står i duschen (ett par timmar, tur för mig att varmvatten ingår i hyran).


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Andina
2013-12-28 14:18
#3

Go'Eftermiddag allihop!

Här är det tyst och fridfullt - bara en hel del daterijobb att fixa - katten är uttråkad,  pappisen också, så det pockas ändå på min uppmärksamhet (särskilt på natten när katten vill ha sällskap…).
Har varit slö och lat i ett par dagar nu, men får ta mig i kragen nu o få fart på maskineriet lite…

Vet ni, idag har vi 5 minuter längre "Dagtid" jämfört med den 21/12 då vi hade vintersolståndet! 5 minuter på några da'r bara - jippie! ☀️😃

Hoppas ni har mysiga mellandagar och inte stressar i mellandagsreorna efter julstressen!

HareGodis! 🌺

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

TezzD
2013-12-29 23:42
#4

Heeeej allesammans!!
SOM jag har längtat in hit!
Min dator kapsejsade för några veckor sedan och jag hade ingen anslutning eller nånging, ett himlans konstigt problem eftersom att min sambos dator fungerade utmärkt.. men sen helt plötsligt som ett POFF i förrgår så funkade det perfekt igen!
Ville bara säga hej och att jag saknat er 😃

GOD FORTSÄTTNING OCH GOTT NYTT ÅR ÖNSKAR JAG ER!!!!🥳

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Upp till toppen
Annons: