Godmorgon/ Goddag / Godkväll

God morgon 26 december.

2013-12-26 10:08 #0 av: Skogshumblan

God morgon!

Hoppas ni överlevt julen såhär långt.
Hoppad ni får en fin dag vad ni än gör med den.

Anmäl
2013-12-26 10:48 #1 av: lenjon1

God förmiddag är det väl vid det här laget

Jag bakar tårtbottnar….har en son som fyller 18 i morgon så det är en del att förbereda denna dag….så min torsdag är fylld av arbete, men roligt sådant.

Kram Lena

Anmäl
2013-12-26 10:53 #2 av: Indiania

God förmiddag!

Skall snart ta en promenad i solen innan vi åker till syrran på vegetarisk lunch, det skall smaka bra efter all julmaten.

Grattis i förskott till din son Lena!Blomma

Ha en fin fortsättning på dagen!Hjärta

" Var nära naturen - var när dig själv "

Anmäl
2013-12-26 11:03 #3 av: [Chakra]

God Julförmiddag!

Tomten har gått för länge sedan, julmat finns kvar i skåpen, nötterna är knäckta och julklappsboken snart utlästStjärnor

Fortsätt njuta av julen och allt annat ni tar er för!

"Lev inte livet för seriöst utan våga ta ut svängarna"

rak,

men hon hittar på alla möjliga konster.” – Predikaren 7:30

Anmäl
2013-12-26 13:30 #4 av: Amandla

God annandag på er GladJag har äntligen kunnat sova ut, det blev nog närmare elva timmar och var precis vad jag behövde. Nu känner jag igen mig själv Skämtar

Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.