Annons:
Etiketthealing-allmänt
Läst 624 ggr
vresrosen92
12/25/13, 2:30 PM

Fick healing i drömmen

Hej alla!

Jag tänkte bara berätta om något ganska fantastiskt jag fick vara med om denna natt. Den senaste veckan har jag haft ont i min ländrygg/bäcken och flertalet gånger sagt att jag borde gå till en kiropraktor för att bli "knäckt" (fixa till låsningen). Inatt drömde jag att jag var och fick massage. Massören märke låsningen - den syntes väldigt tydligt i energiflödet och det var som "bollar" på min rygg. H*n drog händerna över, det knackade till och sen var det bra. När jag vaknade kände jag ingenting och har inte heller gjort det sedan dess. Häftigt :) (och jag kanske ska tillägga att jag är väldigt tacksam och fascinerad)

Don´t worry, Be happy!

Annons:
Andina
12/25/13, 11:45 PM
#1

Vad härligt, Vresrosen92! Jag förstår att du är både tacksam och fascinerad! Vilket möte med din Healer i Bortom!

Ja, det är helt fantastiskt vilken hjälp vi ibland får från våra vänner i andra dimensioner! Och det är alltid så inspirerande o roligt att få höra om andras upplevelser. Tack för att du berättar om ditt möte i Drömlandet! ❤️ Jag tror det blir ett minne som du aldrig glömmer.

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Upp till toppen
Annons: