Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 421 ggr
majlar
2013-12-20 09:43

God morgon 20 december

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon 

Tråkigt att det verkar som sajten håller på att försvinna. Det skrivs mindre och mindre. Hoppas det bara är  tillfälligt och att många har andra saker för sig nu inför jul. Ett gott tecken i och för sig, att man inte sitter framför datorn i bråda jultider.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

foto majlar

Annons:
Indiania
2013-12-20 10:14
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Godmorgon Majlar och ni andra som tittar in!

Allt har sin tid och julen har sin tid, Majlar det är nog många som grejar inför julen. Mem visst är det mindre skrivande här nu!

Önskar er alla en fin dag!🎈❤️🎈

" Var nära naturen - var när dig själv "

Andina
2013-12-20 11:48
#2

Go'Morron mitt på da'n!

Jag tror också att det får mer fart när helgerna har passerat och vi alla kan "landa" igen.

Jag har sovit som en stock inatt - länge o sent - så nu blir det till att ruska om huv'et ordentligt så att jag får fart på det.

Se'n får jag rasta dammsugarn o golvmoppen, tvätta lite - och kanske ta fram några fler juliga saker för att hälsa julen välkommen.

Ha en fin DanföreDanföreDanföreDanföreDoppareda'n allihop! Hela da'n!

🌺

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[GunillaF]
2013-12-20 12:22
#3

God middag!

#1 Det vore ju bra om fler skrev i trådarna. Man kan se hur många som tittat i dem och skulle hälften av alla som tittar, skriva några ord så skulle det vara superbra aktivitet härinne. Med andra ord sitts det en hel del framför datorn trots att det snart är jul 😉

Är hemma på en kort lunch. I dag är sista jobbdagen och sedan nästan två veckors ledighet. I morgon ska jag julstäda och hoppas att jag hinner få upp julgranen också. Annars blir det på Söndag. Ha en fifin dag alla healers!

Amandla
2013-12-20 14:08
#4

God middag! Jag håller helt med Gunilla där, det vore trevligt om fler deltog i våra trådar 🙂men såklart det bidrar att det snart är jul. Det märks på många andra sajter också, inte bara på iFokus.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Toyan
2013-12-20 15:14
#5

God middag!

Har varit ute på en promenad med son och sonson, 5 plus och började regna på hemvägen.☔️

Hoppas ni har en bra dag med jobb och julstök, ta det lugnt när ni ska ut och köra ,förrädisk halka nu.

Kram på er alla healers🌺

Upp till toppen
Annons: