Annons:
Etiketthealing-önskas-ges
Läst 484 ggr
smilax
12/15/13, 11:55 PM

Önskar healing för rygg som krampar

Jag undrar om det finns någon som vill sända healing till min stökiga rygg? Under den senaste veckan har jag haft en jobbig tryckkänsla i bröstryggen och nacken som jag inte haft på länge nu. Det både gör ont och känns som ryggen är i kramp och låser sig.Jag vet att det till stor del beror på att kroppen går i försvarsställning och panik för att jag är trött, stressad och allmänt slut i hela kroppen just nu. Men det är bara en vecka kvar till två välbehövliga veckors ledighet då jag äntligen ska sluta med min penicillinkur som hållit på i 14 veckor då. Förhoppningsvis mår kroppen bättre då. Men för att orka och för att få krampen i rygg och nacke att släppa skulle jag önska er hjälp.'

Jag är så himla tacksam för all hjälp jag kan få ❤️ Det behöver inte vara akut just nu men de närmaste dagarna skulle jag verkligen behöva hjälp.

Tack i förskott till alla underbara och generösa healers här inne.🌺

Annons:
majlar
12/16/13, 8:08 AM
#1

Låter inget vidare, för dig. 

skickar till dig och din situation, vid 9 tiden. Du kan ta emot när du vill.

Kram

storlappen
12/16/13, 12:53 PM
#2

skickar

Amandla
12/16/13, 2:38 PM
#3

Jag skickar också till dig 🙂Du plockar ner healingen när det passar dig.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
smilax
12/16/13, 8:42 PM
#4

Tack! 🙂Ryggen har slappnat av lite just nu. Har en hemsk huvud och nackvärk men håller tummarna att det går åt rätt håll snart. Ni är alltid så givmilda med er healing :-)

Upp till toppen
Annons: