Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 394 ggr
[GunillaF]
2013-12-13 08:13

God morgon 13:e December

Önskar er alla en bra Luciadag!

Annons:
Indiania
2013-12-13 08:25
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Godmorgon Gunilla och ni andra som tittar in.🙂

Har suttit och lyssnat på lucia på TV och tänker på min mor som har Födelsedag, det är 21 år sedan du gick över nu kära mor.❤️

Önskar er alla en fin Luciadag!

" Var nära naturen - var när dig själv "

[GunillaF]
2013-12-13 08:50
#2

Kram Indiania ❤️

Indiania
2013-12-13 09:35
#3

❤️

" Var nära naturen - var när dig själv "

[GunillaF]
2013-12-13 09:39
#4

En känd bloggerska, Jonna Jinton,  från grannbyn spelade in en väldigt fin och stämningsfull Luciafilm i fjol. Titta på den. Tror ni gillar den 🙂

daga
2013-12-13 09:40
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Önskar er alla en fin Luciadag i ljusets tecken.

Indiania
2013-12-13 09:46
#6

#4 Tack Gunilla! Det är bara så vackert!❤️

#5 Så söt Lucia Daga!🌺

" Var nära naturen - var när dig själv "

Annons:
majlar
2013-12-13 12:08
#7

God morgon. Fina bilder idag. Jag var på dagis i går och tittade på ett litet-stort lucia tåg med massor av tomtar och lucior. Dom är ju för söta.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann.

Andina
2013-12-13 14:05
#8

Go'Eftermiddag allihop!

Vackra bilder, tack för dem (kan, tyvärr, inte lyssna på filmerna, men titta går ju)!

Varma kramar till dig, Indiania, och till din mor! ❤️

Har inte sett en endaste lucia ännu idag, men kanske ser jag nå'n till kvällningen - på tv om inte annat!

Efter att besöket åkt hem har jag bara velat kura ihop o mysa för mig själv, så har inte varit särskilt social de senaste dagarna. Men jag börjar väl kravla mig ut nu gissar jag! ;)

Ha en fin Luciadag allihop! 🌺

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Andina
2013-12-13 22:14
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

Jag fick se ett Luciatåg idag ändå, till slut! Kul! Åkte iväg o handlade (på Coop forum) och ett härligt och ganska stort Luciatåg tågade in och sjöng hur vackert som helst! Mitt i fredagsrusningen. Och gissa om det fanns många leende ansikten bland kunderna som samlades till den härliga skönsången! Myys! ;)

Jag har aldrig sett ett luciatåg i en 'matvaruaffär' på det sättet. Jag gissar att även ungdomarna i luciatåget tyckte det var hur kul som helst! 😃

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Upp till toppen
Annons: