Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 1159 ggr
[GunillaF]
2013-12-11 09:54

13.12.11. God förmiddag

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God förmiddag!

Egentligen skulle man ha väntat med att skriva ett inlägg tills kl 14.15 så hade det blivit en rolig nummer följd;

11.12.13. 14.15

Hoppas dagen far fram varligt med er.

Ha det gott!

Foto, GunillaF

Annons:
majlar
2013-12-11 10:25
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

God morgon.  Kulig sifferkombination idag. Här har all snön försvunnit och det är blött och tråkigt. 

Tur att man har ljus att titta på genom fönstret.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

foto majlar

Indiania
2013-12-11 10:47
#2

God förmiddag!

Häftig sifferkombination, det första tänkte jag men det är ju inte Lucia i dag.😃Började bli förkyld i går så det blir nog en slappardag i dag också.

Har lånat en ny bok av Karin Alvtegen tycker om hennes psykologiska sätt att skriva på.

Ha en fin onsdag och ta det lugnt!❤️

" Var nära naturen - var när dig själv "

Amandla
2013-12-11 10:50
#3

Morning! 🙂Jag väntar på dagens klipphund, en svart mellanpudel. Somnade sent inatt och vaknade ganska tidigt (för att vara jag, allt är ju relativt 😉) men känner mig pigg.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Sameli
2013-12-11 11:33
#4

Tack för era fina bilder.

Nu är det dags för mig att värma lunchen, ska efter det försöka ta mig ut för att julhandla.

Kram på Er alla!

"Man måste ge lite mer än man tar"

Andina
2013-12-11 12:12
#5

Go'Middag i tråden!
Och tack för härliga bilder. 😘 Vilket härligt ljusinsläpp på tavernan, Gunilla! Är det månne en vårblomma som väntar på att få slå ut, Majlar! :)

Har varit in en sväng i Hufvudstaden och handlat mat på vägen hem och har fortfarande halva da'n kvar. Det känns gott!

All snö är borta :)) Och solen tittar fram - så härligt när solen visar sig. Det har inte varit mycket av den varan de senaste månaderna. Det känns nästan som vår, med sol, 5 plusgrader och lite vattenpölar här o där. Tänk om det blir vår nu… 😮

Idag får det bli lite pappers- och annat skräp-röja. Och lite utomhusmys. 

Ha en fin dag allihop! ☀️

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[Chakra]
2013-12-11 14:51
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

God Eftermiddag från den goa soffan!

Och snön smälter bort….

Annons:
Indiania
2013-12-11 14:59
#7

Åh så fin bild Chakra!😍

" Var nära naturen - var när dig själv "

[Chakra]
2013-12-11 15:22
#8

#7 Tack! Från planteringsbänken ute på verandan. Gissa om det yrde in snö häromdagen (inga smileysar som fastnar)

Upp till toppen
Annons: