Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 649 ggr
Andina
12/10/13, 6:07 AM

Go'Morron 10 dec - Nobeldagen

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Go'Morron i stugorna! 

Jag hoppas ni landar mjukt efter en härlig resa med Drömtåget!

Själv hoppade jag av tåget vid 3 inatt - men jag tror det kommer ett Drömtåg till här ganska snart. Då hoppar jag nog på det o far till Drömmarnas land en liten stund till.

Har gottat mig åt den mörka vintermorgonen med lite tända ljus o kaffe. Tände ett extra ljus för min pappa som skulle ha fyllt år idag om han fortfarande hade vandrat i Jordeskor. 

Lite snö blandat med regn väntas idag och några plusgrader. Det ser ut som att plusgraderna stannar några da'r också. Så det tunna snötäcket lär troligtvis smälta bort snabbt.

Go'Morron o Ha en fin dag i Nobelfiraranda! StjärnorPokal

Foto: SXC.hu

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Annons:
Skogshumblan
12/10/13, 6:33 AM
#1

God morgon. ska strax väcka barnen och få iväg oss till våra ställen. Ser fram mot fikat med en vän i eftermiddag. Hoppas ni alla får en trevlig dag och Andina sov gott igen om tåget kommer ;)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

majlar
12/10/13, 7:33 AM
#2

God morgon. Här har det snöat lite i natt igen, så ni ligger det ett litet istäcke, och det blir snorhalt. Ha en fin dag alla och var rädda om varann❤️

[GunillaF]
12/10/13, 7:34 AM
#3

God morgon. Är klar inför dagens arbete. Ska iväg till jobbet alldeles strax. Ha en bra Tisdag alla!

Indiania
12/10/13, 9:50 AM
#4

Godmorgon på er alla!

Det är halt här också i dag. I natt drömde jag att jag cyklade 4 mil.🙂

Mina tankar fins hos dig i dag Andina!❤️

Önskar er alla en fin tisdag!🌺

" Var nära naturen - var när dig själv "

Amandla
12/10/13, 11:15 AM
#5

Morning! Halka är det här också, och jag ser inte ett dugg fram emot att jag måste ut och köra bil senare. Nåja, tur att man är hyfsat van… 

Igår kväll hade jag ett gäng pudelägare här på fika, nio människor och nio pudlar som var i alla fyra storlekarna och i fyra av de sex olika färgerna (svart, vit, brun och grå men ingen aprikos eller röd)🙂Många av dem hade inte träffats tidigare och det gick hur bra som helst. Typiskt pudel! 😍


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
[Bettanbop]
12/10/13, 1:33 PM
#6

God dagens i tråden 👋

Har just landat i soffan med dagens första kopp kaffe 🥵

Annons:
Upp till toppen
Annons: