Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 508 ggr
Amandla
2013-12-09 13:11

Goddag 9/12

Hur har ni det idag? Här snöar det lite sakta, det har kommit en dryg decimeter snö under helgen så det är julstämning och så fint 🙂

Jag vilar mig, vaknade tidigt i morse med migränkänning och början på muskelinflammation i ena låret (sviter efter hundutställningen), men tog mediciner och bad om healing. Kände direkt hur hela jag blev mjuk och healingenergierna började jobba och somnade om väldigt fort. När jag vaknade mådde jag så mycket bättre, jag är så tacksam för mina guiders hjälp! ❤️


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Annons:
Andina
2013-12-09 14:07
#1

Go'Eftermiddag i stugorna!

Kan tro att det är fint och julstämmigt lite överallt i landet idag.
Här har vi bara ett litet tunnt och håligt snötäcke på marken, 1-2 cm, vilket jag är tacksam för. Det är alldeles perfekt, det lyser upp men behöver inte skottas bort! SkämtarOch bilen klarar av att ta mig ända upp på toppen.

Vad skönt att du blev av med besvären såpass bra och snabbt, Amandla! Jag är väldigt dålig på att be guider/universum/e dyl om healing, tänker inte på det liksom… får jobba på det. Fast just nu behövs det inte, så de får vara lediga ett tag till.

Har huset fullt av besök i ett par dagar till, se'n blir det lugna vardagsgatan igen. Kul med folk, men skönt att få tid för sig själv också. ;)
Idag ska jag sno åt mig lite egen tid - och använda den till att åka till tandläkarn… 

Ha en go' fortsättning på månda'n allihop! 🌺

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Skogshumblan
2013-12-09 16:00
#2

God eftermiddag. Har försökt få till en virkad stjärna utan att man måste ha en rund i mitten. Har nästan kommit på det. Tog bara 2-3 försök. Strax dags för avslutning på barngympan. Ha en,trevlig,kväll alla!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[GunillaF]
2013-12-09 17:34
#3

Stressig dag på jobbet. är hemma och äter rester och ska nu bege mig och ha medial cirkel. Ha en bra fortsättning på Måndagen och grattis alla som heter Anna!

Upp till toppen
Annons: